luni, 29 noiembrie 2010

Neveste disperate

Domnilor, puteti citi in continuare pentru ca nu e vorba despre serialul TV cu acelasi nume. Doamnelor si domnisoarelor, sa nu faceti precum cele expuse mai jos.
In Romania, eu si A (colega mea de camera, parca am fi la facultate!) eram doua sotii responsabile care aveau grija casei lor si a masculului din dotare. Adica, ne preocupam sa existe mancare in frigider, sa fie spalate hainele la timp, sa fie curat in casa etc.
In Belgia, eu si A am devenit cam nepasatoare, sa nu spun alt cuvant. Adica, provizii in frigider?! Ce is alea? Doar exista 2 supermarket-uri in apropiere, plus magazinele arabesti! Oricand poti manca semipreparate... Si exemplele lenevirii noastre pot continua. De cand avem amandoua ziua plina, e si mai si.
Cel mai dor ne este de sotii nostrii din punct de vedere culinar. Chiar ne lipseste mancarea gatita de ei! Nu neaparat ca si calitate (parca le si vad fetele cand citesc asta!), dar mai ales ca si existenta.
Apropo de gatit, de sarbatori A e fericita ca se duce in Romania sa isi viziteze familia. Eu il astept pe Mr. G aici. Si el, glumet din fire, imi spune ca spera sa il astept cu mancare facuta. Eu il intreb candid: dar ce, vrei sa mori de foame?! Problema a fost rezolvata de MC care s-a oferit sa gateasca. E bun si el la ceva pana la urma.
Sincer, eu astept cu viu interes (ii multumesc fostului coleg de birou pentru aceasta expresie!) sa imi angajez pe cineva care sa faca curat si, mai ales, sa calce. Activitatea enuntata la urma in propozitia anterioara imi displace!
V-am spus eu! Neveste denaturate...
Dar de ce disperate?! Pentru ca, la un moment dat, huzureala noastra se va termina... Din fericire, o sa ne vina si sotii pe la inceputul/mijlocul anului viitor. Si va trebui sa ne reluam indatoririle. Sa speram ca pana atunci o sa ajungem la nivelul de trai al celor de aici si o sa fericim alte doamne din estul Europei cu cateva ore de munca pe saptamana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu