duminică, 14 noiembrie 2010

Divagatii

Pentru ca nu am chef sa gandesc prea mult la ora asta (explicatiile o sa vina!), o sa fac o singura postare cu tot ce vreau sa spun/scriu.
E ora 12:35 aici si eu m-am trezit de maxim 45 de minute pentru ca aseara iar am bantuit. Cred ca deja nu mai sunt originala cu povestirile de week-end, dar, doar de data asta, o sa continui. Ceea ce incepuse ca o zi normala, ploioasa si demna de somn s-a terminat mult mai bine.
Ieri, sambata, am stat in casa toata ziua, fiindu-mi lene chiar si sa cobor sa cumpar apa. Avand in vedere ca vineri seara am reusit, fara sa ies din casa, sa ma culc tot la 3 noaptea (chat pe mess si ultimul episod din Grey), am decis ca sambata e o zi buna de dormit. Pe la pranz ne-am culcat, iar eu am visat numai mancare si ca imi este foame. La un momentdat m-am trezit pentru ca mestecam de zor o bucata de friptura imaginara! Bineinteles ca mi-a fost lene sa fac ceva de mancare si am trecut la sandwichuri.
Ziua a continuat cu incercari esuate de a ne gasi o ocupatie demna de lauda. Si nici vreo escapada nocturna nu se preconiza... Amicul AX era la o aniversare, MC nu avea chef, P e racit (bietul de el!) si F avea musafiri (prietena din Spania, deci era foarte ocupat!). A urma sa iasa cu niste amici veniti tot din Spania. OK! Deci, eu ce fac?! Am descarcat Star Trek (2009) ca sa il vizionez pentru a patra oara si o carte SF in limba engleza pe care am gasit-o on line.
Dar, pe cine amagesc eu?! In Bruxelles nu ai cum sa stai in casa tot week-endul! Pe la 22:00 suna AX si decide ca iesim. Adica eu o sa ies, ca el era deja in oras. Biiine! Zis si facut! Si uite asa ajungem intr-un bar sa bem o bere (da! am inceput sa beau bere!) si sa asteptam un alt tip. Conversatie interesanta, doar in franceza! Apare si al treilea, baiat simpatic, care considera ca suntem intr-un loc prea linistit. Si ne mutam intr-un club aflat la 2 pasi.
Foarte fain! Am dansat pana la 2:30 fara oprire. Imi pare rau ca nu am putut sa fac poze pentru ca era si un grup mare de persoane trecute de 50-55 de ani (cred ca era ceva organizat!). Sa le fii vazut pe „bunicute” cum dansau pe muzica de club!!! Demn de postat pe Youtube. Din pacate, ultimul autobuz care putea sa ma duca acasa era 2:45, deci a trebuit sa plec. Chiar nu aveam chef sa merg 40 de minute pe jos...
Am ajuns la 3 acasa, unde a urmat o ora de impartasit impresii cu A. Deci, ne-am culcat la 4! Yeeee! Si ne-am trezit la 12, dupa ce Mr. G, ingrijorat ca nu imi vede fata pe mess, m-a sunat din Romania sa ma intrebe daca sunt teafara.
Trecem la urmatorul subiect: Travian. Azi s-a terminat un nou server romanesc. Jale si durere! Eu cu ce imi mai umplu timpul acum?!
Povestea mea cu Travian a inceput in ianuarie 2009 cand mi-am operat frumusetea de nas (doar in interior, pentru a remedia o deviatie de sept). Avand vreo 2 zile libere, am intrat pe mail si am dat click pe reclama jocului de browser. Mare gresala! L-am molipsit si pe Mr. G, iar el pe mama mea! Bineinteles ca mama a ajuns mai obsedata decat noi doi la un loc! Din ianuarie 2009 am jucat deja 4 servere si sunt din ce in ce mai buna. Si mai obsedata. Imi tot spun ca o sa ma las, dar nu si nu. Si cred ca o sa mai joc cel putin un server.
Facebook: Nu stiu de ce mi-am facut acel cont, dar il las pentru ca e la moda... Oricum, trebuie sa invat in detaliu cum functioneaza, ca parca imi prind urechiile cateodata. Sincer, chiar am o fobie sa imi impartasesc detaliile vietii personale pe Internet. O sa vedem...

Inca sunt ragusita, aspect foarte amuzant pentru prietenii mei. Am inceput sa si tusesc, dar aceste aspecte nu m-au impiedicat sa umblu brambura. Sper ca in 2-3 zile sa revin la caracteristicile innascute. 

A, si mi-am dat seama ca trebuie sa imi fac si mie poze ca sa o schimb pe cea de la profil. Dar, sa gasesc un moment oportun!
Altceva nu mai imi vine deocamdata in minte. Ma duc sa ma pregatesc sufleteste pentru ziua de maine cand trebuie sa purced la facut actele. Teoretic, pot rezolva totul intr-o singura zi, maxim 2. Dar, sa vedem... O sa va tin la curent. Nu o sa scapati asa usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu