joi, 25 noiembrie 2010

Asociatia de locatari vs administratia cladirii

Dupa cum era de presupus, exista si aici o asociatie de locatari. De existenta ei nu am avut habar pana nu au inceput problemele cu caldura si apa calda. Cum care probleme?! Pai am avut si cate 2 zile de lipsa profunda de astfel de elemente, de altfel uzuale in cotidianul oricarui cetatean din marile orase europene.
Oricum, cauza discontinuitatilor enervante in linia temporala prezenta de furnizare a agentului termic o reprezinta vechimea sistemului actual, respectiv 43 de ani, si incercarile de inlocuire. Bineinteles ca fiind in Belgia, o tara care se misca incet („si melcul, tusti!”), autorizatiile si legaturile la diverse retele se realizeza la o viteza semnificativ redusa. Asa-i cand nu ai pe cine sa mituiesti!!!
E, mie nu mi se pare nimic anormal ca, din acest motiv bine intemeiat, sa ma mai trezesc ca in mijlocul erei comuniste, adica fara posibilitatea de a face un dus si cu nevoia de a mai pune o patura. Bine ca macar curent electric mai este! Dar, asociatia de locatari s-a gasit sa faca garagata! Asa ca, de vreo saptamana, cutia postala e bombardata cu foi in care fiecare incearca sa isi sustina punctul de vedere. Adica reprezentantii asociatiei si cei ai administratiei se intrec in argumente care mai de care mai stiintifice si/sau lacrimogene in a ne face pe noi, locatarii, sa adoptam o atitudine.
Bine mai, oameni buni, dar voi nu aveti altceva de facut?! Plus ca, in cladirea asta sunt vreo 400 de apartamente. Deci, de fiecare data cand una din parti are ceva de spus, se listeaza/copiaza cel putin 400 de anunturi. Bietii copaci, la ei nu va ganditi? Ca nu am vazut niciunde semnul ca ar fi hartie reciclata... Dar la mine nu va ganditi? Cata energie consum eu ca sa iau hartia din posta, sa o citesc, sa va zic ceva dragut intr-o limba pe care nu o intelegeti, sa o arunc si sa duc gunoiul?
Si ma mai intreb si eu: cum de a-ti asteptat pana la venirea frigului sa schimbati instalatia? Sau inclusiv gandirea pe aici e mai inceata si nu v-ati dat seama de ce o sa se intample?
Teoretic, maine la 18.30 e o intalnire cu toti locatarii. Sunt curioasa cati o sa mearga. Nu de alta, dar daca apare cate unul de fiecare apartament, deja o punem de un miting de protest... Eu nu tin mortis sa ma duc, dar actiunea e preconizata a se desfasura la ora la care ma intorc eu acasa, deci o sa fiu surprinsa in drumul meu spre etajul 23.
Sper ca cele doua entitati rivale sa nu inceapa sa isi puna bete in roate reciproc si sa mai intarzie putin punerea in functiune a minunatiei. Oricum, va dati seama ca dupa ce o sa se treaca la noul sistem o sa urmeze o perioada de avarii?! Ca doar e sistem nou. Bine ca mai avem lumanari si o sa facem un foc in mijlocul camerei. Pacat ca nu avem decat o oala mica si nu avem cum sa incalzim prea multa apa.
Stiu ca impricinatii nu o sa citeasca vreodata lamentatiile mele de pe blog, dar trebuia sa ma racoresc si eu. Ca vorbitul in oglinda nu mai da rezultate. Nu ca as fi incercat vreodata! Doar sunt normala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu