luni, 8 noiembrie 2010

Un week-end reusit

Dupa noaptea de vineri, care nu a fost chiar atat de reusita, week-end-ul a fost salvat de zilele urmatoare.  
Sambata am petrecut-o ca niste veritabile pensionare, bine ascunse in casa, fiacare cu laptopul in brate (minunile tehnicii!) si cu cate un serial descarcat de pe Internet fara a plati drepturi de autor. A cu Dr. House si eu cu... Cougar Town! O noua obsesie! Si uite asa, dupa ce vineri noaptea/sambata dimineata ne-am promis din nou ca nu ne mai culcam la ora 3, tot asta am facut.
Nici acum nu pot sa imi explic cum am putut sa stau pana la ora 2.45 sa ma uit la un serial stupid cu Curtney Cox. Dar sa va fac o scurta introducere sau, daca l-ati vazut deja, sa va expun opinia mea proprie si personala (stiu ca ii pleonasm!). Pai e vorba de un grup de prieteni stransi in jurul unei femei proaspat divortate de 41 de ani (Cortney Cox). De ce e stupid?! Pentru ca toti cei 6 protagonisti sunt pasionati de bautul vinului, lait-motiv care domina toate actiunile lor. Singurii oropsiti sunt baiatul de 18 ani al tipei (mama nu il lasa sa bea alcool pana nu implineste 21!) si plodul de maxim 2 ani al prietenilor care chiar inteleg de ce nu bea vin. In rest, aproape nimeni nu isi petrece vremea la munca, toti stau prin baruri, restaurante sau acasa, fac sex sau barfesc. Ma intreb cum isi permit vilutele alea?! Mai ales ca SUA era in plina criza economica anul trecut... Mda, ati inteles ideea! Cu televizorul au prostit poporul!
Partea pozitiva e ca mai are si faze amuzante, asa ca vi-l recomand si va rog insistent sa nu interiorizati comportamentele prezentate.
Am avut si o alternativa la acest program, respectiv participarea la o petrecere dintr-un club situat aproape de noi, dar am refuzat cu gratie. A doua zi am aflat de la MC ca a fost o idee buna... Nu de alta dar cica a fost atat de aglomerat incat singurele miscari pe care le puteai face erau cele coordonate cu restul multimii si care te tineau in pozitie verticala.
Apropo de MC si ziua de duminica, l-m vizitat ca sa mancam ciorba radauteana. Probabil o sa se simta putin afectat de urmatorul meu comentariu, dar sper sa ma ierte in urmatorii 10 ani. Ciorba a fost foarte buna, dar nu era chiar una radauteana. Bineinteles ca am beneficiat si de compania sclipitoare a lui P, care, nefiind sub influenta cluburilor, a fost chiar amuzant.
Dupa 2-3 ore de hlizeala ne-am decis sa ne intoarcem acasa pentru ca ni se anuntasera musafiri cu cadouri. Cel mai mare: un dulap! N, stapanul lui Noaille, s-a chinuit intens sa il monteze, nu de alta dar usile nu vroiau nicicum sa se alinieze. Trebuie sa apreciez talentul sau tehnic pentru ca a reusit sa asambleze obiectul fara cartea cu instructiuni, doar din memorie. Oricum, le multumim pentru donatiile facute (mai au un pic si ne infiaza!) si speram sa ne revansam la un moment dat!
Cadoul mai mic: un aparat de facut tigari plus tabac plus tuburi (invelisul de hartie+filtru) pentru A. La naiba! Si asta imi aminteste ca nu am postat ceva special legat de tigari. Dar, imediat!
Si uite asa a mai trecut un week-end de culcat tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu