sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Pedeapsa

Oameni buni, cei care ma cunosc stiu ca eu vorbesc muuuult! De fapt, e de ajuns sa cititi blogul ca sa va dati seama ca imi place sa vorbesc. E, de vreo 2 zile vocea mea suna ca si cum as fi vazut lupul! Sunt ragusita! Dimineata si seara e mai rau... Ce ma fac?!
Chestia cu nevoia de a ma exprima e si principalul motiv de frustrare in ceea ce priveste necunoasterea limbii franceze. Dar, obstacolul nu e este insurmontabil. Spre disperarea amicului meu, Axil. Adica am inceput sa exprim foarte multe in franceza si chiar sa mai fac si baza, cum ar spune romanul! Si cum barbatilor le plac femeile care vorbesc mult...
Dar inca sta in preajma noastra. Oare pentru ca toti prietenii lui sunt la Paris si colegul lui de apartament e un ciudat?! Hmmm...
Revenind, sper ca vocea mea sa isi recapete calitatile recunoscute pentru ca, daca nu, o sa umplu blogul asta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu