vineri, 26 noiembrie 2010

La birou…

Pentru aceasta dimineata magnifica de noiembrie aveam in plan sa ma duc la banca sa imi recuperez minunatul card nou. Gol, dar nou. Banca e peste drum de casa mea si cea mai convenabila varianta e sa ma duc dimineata. Am anuntat la munca, sefa a zis ca nu e nicio problema...
S-a stabilit ca dragutul meu coleg de birou (BV) sa ajunga mai devreme cu 15 minute, adica la 8.45, pentru ca aveam candidati la evaluare inca de la ora 9.00. El se jura ca o sa ajunga, asa ca toata lumea e linistita. Totusi, eu, minte prevazatoare si bine dresata de armata romana, decid sa ii dau numarul meu personal, in caz ca ii intarzie trenul sa ma anunte, deoarece el vine din Leuven si trenurile au prostul obicei sa nu isi respecte programul!
Ma trezesc azi dimineata, preventiv, la aceeasi ora ca de obicei, cu gandul ca o sa am mai mult timp de pierdut pe la calculator. Asa ca, o iau incet cu activitatile de dimineata. Mai incet ca de obicei. Si uite asa, la 8.08, cand eu ma pregateam tacticoasa sa ma spal pe dinti, tot preventiv, suna telefonul. Bineinteles, BV! Numai ca nu ii intarzia trenul, ci isi pusese alarma cu o ora mai tarziu in loc de mai devreme. Fain! Mai ales in conditiile in care din apartament si pana in birou fac 45 de minute. Oare precautia mea excesiva a cauzat asta?
Timpul de reactie la alarmele din armata e nimic fata de ce am realizat eu azi dimineata!!! In 5 minute (la propriu!) eram imbracata si ieseam pe usa. Dar tramul s-a decis sa ma supere si s-a miscat extrem de incet. Intre timp i-am trimis si un SMS sefei (locuieste langa birou) si i-am explicat situatia.  Asta in speranta ca o sa ajunga ea inainte si o sa pregateasca toate testele deoarece eu nu am mai facut asa ceva. Doar o data, cand mi s-a aratat despre ce e vorba.
La birou am ajuns la 9 fara 7 minute si primul cobai astepta deja in masina in fata. Inaltimea sa (e mai mic de inaltime decat mine pentru ca e coreean), dupa ce m-a vazut intrand, nici nu a avut bunul simt sa astepte sa se faca 9 (asa aveam si eu timp sa pregatesc calculatoarele si cafeaua!) si m-a urmat indeaproape. Foarte bine, daca vrea sa fie de fata la toate tabieturile...
Si nebunia continua! Dupa ce ca nu am avut timp sa incarc Windows-ul personal in creierul meu si mai personal, a trebuit sa mai fac si o multime de lucruri pentru prima data. Bineinteles ca nu mi-am amintit parolele de la toate calculatoarele si l-am sunat pe BV! Pedeapsa ca a dormit mai mult... Am reusit sa tin totul sub control, i-am dat candidatului toate testele si ceai bonus.
Dar, intre timp am constatat ca centrala nu functiona. Hmmm! Brrrrr!
Apare si sefa pe la 9.45, foarte calma, si imi spune ca, daca a vazut ca am aparut eu in timp util, nu s-a mai grabit sa vina. Aaaa! Si eu care mai aveam un pic si faceam o criza de nervi!
Colac peste pupaza, se prezinta si candidatul de la ora 10.00. Si BV inca nu era acolo!!! Jonglez eu cu amandoi, unul cu un test, altul cu altceva de facut, si ma rog sa nu gresesc interpretarile si sa fac nebun un om normal. In definitiv, poate fi cariera lor in joc.
Vine si BV in graba, ii explic ca nu avem caldura si ii prezint situatia si sper sa revenim la o stare de calm. Vezi sa nu! Cu stupoare aflu ca trebuie sa intervievez primul omulet. Ce?! Nu am mai facut asa ceva!!! BV ma instruieste repede, trag aer in piept si decid ca nu poate fi mai greu decat alte lucruri dificile pe care le-am facut in viata mea.
Tragic este ca, intre timp, si eu si BV concluzionam ca ne roade foamea. Numai ca nu aveam cum sa plecam la cumparaturi. Dau eu o raita prin imensa bucatarie de 1 mp si descopar paste si o oala in care pot fi fierte. Si, ne-am apucat de gatit! Daca paste fierte, peste care s-a turnat un sos necunoscut, identificat intr-o sticla abandonata in frigider de cine mai stie care din fostii angajati, poate fi considerat un fel de mancare gatit.
Bine ca am reusit sa mananc exact inainte de interviu ca, daca nu, probabil mancam candidatul. Avand in vedere ca era putin enervant (arogant si agresiv – ca atitudine), cred ca mi-ar fi stat in gat!
Pe la 2 se termina cu panarama cu candidatii, incepe aia cu mail-ul. Pentru ca nu m-am ocupat de el de dimineata, mai avea un pic si dadea pe afara! Si, o noua nebunie in derulare...
Dar, am supravietuit. Si mi-a ramas si energie sa scriu asta. Si ma gandesc serios sa ies in oras sa ma duc sa dansez, deoarece asa ceva nu prea pot refuza.
Inainte insa, trebuie sa va povestesc de BV. Un baiat foarte dragut, la primul lui job. Ne intelegem minunat. Si chiar arata bine! Am si poze, drept dovada! Pacat ca e atras de barbati, si nu de femei! O mare pierdere pentru suratele mele. Si a fost parasit de prieten acum 2 zile printr-un SMS, in timp ce era la munca. Mare nenorocire! Era atat de suparat ca i-am facut si supa numai sa il mai inveselesc. Azi parea mai bine dispus. Sper sa isi revina. Parte pozitiva e ca pot oricand sa dorm la el peste noapte si sa nu se interpreteze. Pentru cei carora va stau pe limba comentarii sarcastice despre orientarea lui sexuala, va rog abtineti-va. Biiine, puteti sa le spuneti pentru ca functioneaza libera exprimare... Mie chiar imi place tipul ca om si nu ma intereseaza ce face in dormitor. Am destui prieteni „drepti” ale caror iubite/iubiti nu imi plac imi mod deosebit.
O sa va tin la curent cu evolutia situatiei din birou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu