marți, 2 noiembrie 2010

De plictiseala...

2 zile petrecute aproape ca o leguma. Mai aveam un pic si ma si stafideam daca nu venea MC pe aici sa faca ceva de mancare.
Povestea incepe a doua zi dimineata, dupa faimoasa noapte de Halloween. Adica nu stiu cum am reusit sa ma trezesc la 9!!! Dupa ce ca m-am culcat la 3...  A, ba stiu: s-a trezit A foarte in verva. Si toata ziua am fost terminata. Colac peste pupaza (daca stie cineva de unde vine expresia, sa ma anunte!), vremea se mai face si naspa. Adica ieri dimineata era o ceata, mai ales la etajul 23, de nu vedeai strada.
Reusim sa ne dezmeticim si A isi face curaj sa se indrepte inspre casa prietenei care a lasat-o pisico-sitter. Aici trebuie mentionat ca A, ca o mama denaturata ce este, a lasat cele doua pisicute dragalase singure in casa de Halloween, preferand sa stea in baruri sa asculte rock. Bine, nu pot sa o condamn... Si eu as fi facut exact la fel. Deci, dupa cum spuneam, pleaca A si raman singura.
Oau! Si eu acum ce fac?! Mai intai incep cu Salt (filmul cu Angelina Jolie). Simpatic, nu am ce zice. O Angelina blonda, aducea cu Brad in primele lor zile impreuna. Sunteti siguri ca nu are silicon in buze?! Se termina si filmul, ce mai facem? Cu chiu, cu vai, trec la cartea de franceza. Vai, mama!
De fapt, corect! Presupun ca mama e de vina ca nu am invatat franceza in scoala. Nu de alta, dar prin clasa a doua/treia a decis sa ma dea la ore particulare. Si mie imi place de minune sa invat cu forta! Asa ca, franceza mea, dupa 10 ani de studiu, a ramas la nivelul de balta. De fapt, cred ca si o broasca din Franta oracaie mai frumos in franceza decat mine. Mda, bine, exagerez putin... Ideea e ca nu am un talent nativ pentru limbi straine si trebuie sa stau intr-un mediu vorbitor intens ca sa invat. Cu toceala nu prea merge. Partea pozitiva e ca am scapat de accentul rusesc din limba engleza. Yeee!
Apropo de invatat limbi straine, MC zicea ca cel mai bine e sa urmam cu totii pildele din Sven Hassel, mare clasic (recunosc, nu am citit niciuna din cartile lui pentru ca nu ma atrage genul). Unul din personajele sale spunea ca cel mai bine inveti o limba straine de la o femeie care o vorbeste nativ. Bine, cum personajul era mascul si se adresa tot unuia ca el, intelegeti voi ce a vrut sa zica. Hmmm! Inseamna ca eu si A trebuie sa adaptam povata.
Cred ca daca as da un anunt pe site-urile de mica publicitate de aici as avea acelasi succes rasunator ca si cu cel pentru aide-menagere, pentru care, apropo, inca mai primesc raspunsuri de genul celor mentionate intr-o postare anterioara.
Divagand putin, tot apropo de mesaje, de cand am ajuns in Belgia, mail-ul meu e plin de scrisorele de la varii reprezentanti ai unor banci africane care ma roaga sa ii ajut sa recupereze banii unei terte persoane decedate. Bineinteles ca pentru asta au nevoie de toate datele mele de identificare si de contul bancar. Si, tot bineinteles, imi ofera comisioane generoase. Pacat ca nu am timp sa le raspund tuturor, ca acum eram deja miliardara! Oare le raspunde cineva?!
Dar sa continuam cu ziua de ieri. Orele s-au tarat prin cartea de franceza si psihicul meu a cedat in cele din urma. Asa ca am bagat cornul in perna (asta de unde mai vine, ca oameni cu coarne nu am vazut!) si am dormit vreo 2 ore. Si m-am trezit cu o fata care l-a facut pana si pe Mr. G sa rada! Si, credeti-ma, el a vazut muuuulte din fetele mele! Eu m-as fi saturat deja...
Am reusit sa imi revin dupa ce am vorbit cu el si am decis ca e momentul sa fac ceva constructiv, adica sa mai caut job-uri. Am mai gasit cateva anunturi interesante, le-am salvat in lista cu gandul sa ma ocup azi de ele.
Pana la urma a venit si seara si am fraternizat din nou cu perna (adusa din Romania si cumparata de la Ikea) si cu Ursul.
Azi, am luat-o de la capat! La toata starea de leguma s-au mai adaugat si usoarele urme de ploaie de afara. Era cat pe ce sa sfarsesc facand exact aceleasi lucruri ca si ieri, adica un film (Penthouse – silly!) si identificarea altor anunturi de job-uri interesante. Va dati seama ca mintea mea era prea flasca ca sa produca vreo aplicatie notabila! Dar, intr-un final ma decid sa fac ce stiu eu mai bine, adica sa tarai lumea afara din casa. Am sfarsit prin a-l insoti pe MC la un centru specializat ca sa isi faca abonament pe toate liniile de transport in comun. Apoi ne-am indreptat cu pasi marunti si repezi inspre o cafenea situata pe o strada laturalnica din centru, unde barmanitele sunt romance si unde produsele sunt mai ieftine.
Dupa cafea, am decis ca ne este foame si am venit cu totii in „apartamentul regal” ca sa ingurgitam ceva. Noroc cu MC care a gatit (a se citi: a prajit cartofi si carnati!) si m-a scos din lenea existentiala din ultimele doua zile care s-a tradus in plan culinar in incalzirea supei-crema de legume dintr-o cutie, atat dimineata, cat si la pranz!
Fiind noapte, si A avand o mare aversiune fata de mersul pe jos, a reusit sa il convinga pe MC sa o insoteasca pana la casa prietenei. Bineinteles ca i-a facut acestuia si o harta ca sa stie cum sa ajunga de acolo la cuibusorul lui de nebunii. Dar, ce sa vezi, MC a reusit sa se rataceasca, adica a coborat la alta statie din primul mijloc de transport si nu il gasea pe al doilea. Va dati seama ca, pe oricare l-as intreba, celalat e de vina?! Dar eu, ca un fin pisicolog ce sunt, sunt convinsa ca adevarul e undeva la mijloc. Dupa cum ar spune Mr. G, care a imprumutat si el expresia de pe nu se stie unde, sunt satula de minciunile mele, dapai de ale altora...
Este ora 22:00. Oare sa imi descarc niste filme XXX? Buna gluma! Chiar si mie imi vine sa rad!
Si, ziua asta se sfarseste apoteotic cu acesta postare pe blog! Enjoy!

Un comentariu:

  1. "colac peste pupaza" - de la acţiunea de a da de pomană colaci. Colacii sunt colaci, iar pupăza sunt tot colaci, numai că au altă formă, mai lunguiaţă. Pupăza sunt colaci mai speciali, cu o simbolistică mai specială, de aceea "colac peste pupăză" înseamnă o greşeală în ordinea firească a lucrurilor, care nu se face.

    Ii multumesc fostului meu coleg, istoric de felul lui, pentru aceasta explicatie.

    RăspundețiȘtergere