sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Oameni...

Unul din aspectele pozitive ale venirii mele in Belgia este reluarea legaturilor cu oameni pe care nu i-am vazut si cu care nu am vorbit de ani buni.
Spre exemplu, M, un bun prieten din liceu. Nu ne-am mai vazut de circa 9 ani, iar in toata aceasta perioada de timp probabil ne-am conversat de 2 ori pe messenger. Acum el e in Bruxelles si, bineinteles, am reluat legatura.
La fel si D, un fost coleg de facultate, care e aici impreuna cu sotia si copilul, pe care nu l-am mai vazut/auzit de vreo 5 ani. Apropo de el, trebuie sa mentionez ca e imaginea relaxarii. Cel putin aceasta impresie mi-a lasat-o mie. Sper sa ajung la acelasi nivel intr-o zi... Ii prevad o viata lunga si sanatoasa.
Tot pe aceasta lista intra si R, fost vecin, prieten bun din liceu. In Romania nu mai vorbisem si nu ne mai vazusem de multa vreme. Acum e in Porthsmouth (UK) si am stabilit ca sigur o sa ne intalnim.
Si acum o intamplare de aseara, intr-un ton mai amuzant.
Bineinteles ca am iesit din casa! Ca doar nu era sa stam sa ne uitam pe pereti. In prima parte trebuia sa iesim cu un amic de al meu, Axil (nu stiu de unde vine numele!!!), iar apoi sa ne reunim si cu cei 3 masculi (MC & Comp). Cum eu si A vrem neaparat sa stam jos daca mergem intr-un bar, l-am tarat pe bietul Axil prin vreo 3 locuri inainte sa ne stabilim intr-un local dragut unde chiar reusisem sa acaparam si o masa.    
MC si colegii lui de apartament iar au petrecut o groaza de timp uitandu-se in oglinda si au iesit abia pe la 22.00. Desi le-am explicat ca in Celtica nu sunt locuri si noi suntem undeva unde avem si masa, ei nu si nu... S-au dus in Celtica pentru ca berea e doar 1 euro!!! Tipic masculin... Pana la urma ajungem si noi (eu si A, ca Axil avea altceva in plan) si constatam ca se statea in picioare cu berea in mana in jurul unui butoi care tinea loc de cuier. Oau! Oare cat de greu e de inteles fraza „Hai sa mergem undeva unde sa stam jos.”?! Dar, cum suntem fete orientate, am luat in stapanire o masa care se elibera si am rezolvat problema. Trebuie mentionat aici ca cei 3 crai au aparut insotiti de inca 2 tipi cu niste fete de tocilari demne de pus in dictionar in dreptul cuvantului. Dar, sa ne pastram spiritul european si sa nu catalogam fetele, ca in rest erau simpatici.
Buun! Dupa o bucata de vreme (expresie patentata de A) intre baietii nostrii si tipii de la masa vecina se leaga o relatie bazata pe faptul ca aia erau romani. La naiba! Mai sunteti multi?! Ideea e ca aveau fete de batausi (din conversatie a reiesit ca nu numai fete!) si mai erau si cu un tip din Georgia, boxer. Toate bune si frumoase pana cand la masa lor se aseaza 2 fatuci (nu exagerez!) care acolo gasisera un loc unde sa se hodineasca si tipii, balcanici autentici, decid ca trebuie sa le cucereasca. Numai ca una din ele isi facea ochisori dulci cu macho al nostru, respectiv Peter. Sa ne intelegem, macho se crede el, ca noi am trecut de aceasta parere dupa ce l-am vazut beat si am constatat ca are aceleasi glume rasuflate. Si, bineinteles, ca spiritul georgian si cu cel bulgar au intrat in conflict, mai mult la nivelul privirilor, dar Peter a decis ca trebuie sa plecam.
Paranteza: situatia descrisa mai sus e ceva comun printre balcanici. Adica 2 tipi se iau la harta pentru cine stie ce pupaza proaspat cunoscuta in discoteca, pupaza dispare si tipii se taie!
Asa... Deci am abandonat Celtica si ne-am indreptat inspre Madamme Moustach, primul bar/club la care am fost nevoiti sa asteptam la rand ca sa intram. Noi, cele 2 fete din grup, am fost exploatate si trimise in fata cu un zambet Colgate ca sa le asiguram intrarea la masculi. A functionat! Pacat ca ajunsi inauntru am constatat ca taxa de intrare e 5 euro/persoana. Multumesc, dar alta data! Adica masculii deja erau putin beti si chiar nu merita cheltuiala ca sa ii vad si mai beti. Oricum, sigur o sa ne reintoarcem pentru a ne lamuri cat de exclusivist e clubul.
Plecam si sfarsim intr-un bar la 100 de m mai incolo, catalogat drept linistit. Da, mai linistit, dar tot plin ochi. Asa ca ne-am chinuit 20 de minute sa bem o bere imbracati si in picioare, dar eu si A am abandonat lupta si am plecat.
Mda, o noapte nu foarte reusita! Dar nu se poate sa fie toate uimitoare...
Oricum, am trecut pe langa o catedrala veche si foarte frumoasa si am decis ca o sa ies sa fac poze cu cele mai misto locuri din oras si o sa postez pe blog. Poate mai atrag ceva vizitatori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu