luni, 8 noiembrie 2010

Tigarile

Dupa cum probabil fumatorii stiu, sau nu, in alte tari din UE (incluzand si Belgia in aceasta categorie) tigarile sunt scumpe. Tare scumpe! Adica, un pachet de 19 tigari costa intre 4,3 si 5 euro. Te cam arde si la buzunar...
Dar, exista alternative mai ieftine. Spre exemplu, tutun la punga, de marca, foite la pachet si filtre la set. Cu maxim 7 euro iti faci cam 100 de tigari. Si, uite asa, inveti sa rulezi tigari. Bineinteles ca am incercat si eu. Sa rulez, nu sa fumez! Si chiar prinsesem un pic de experienta. Intr-atat incat un amic cand a vazut cum le fac nu a vrut sa creada ca nu am fumat in viata mea! A trebuit sa depuna A marturie pentru mine. A, exista si niste aparate care pot rula in locul tau, dar inca nu am vazut unul.
O alta alternativa o reprezinta achizitionarea de tabac si tuburi (adica doar cilindrul de hartie cu filtrul atasat) si a unui aparat mic de plastic care iti realizeaza obiectul viciului. Unul din asta avem si noi...
Si, inca un pont, in Luxembourg chestiile legate de alcool si tigari sunt mai ieftine pentru ca nu au aplicate o serie de taxe.
Deci, aviz fumatorilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu