duminică, 21 noiembrie 2010

Chestii, trestii...

Ieri dupa-amiaza am alergat!!! Nu mult, ca nu am mai facut asta de 5 ani si 3 luni, dar a fost un inceput. Azi e cam urat, deci cred ca nu o sa repet experienta. Desi ar trebui sa incerc...
Oricum, am o febra musculara foarte faina. Tocmai de aia ar trebui sa mai vizitez parcul!
Bineinteles ca si noaptea de ieri (sambata/duminica) a fost la fel ca si celelalte din aceasta categorie. M-am culcat pe la 3. A a venit acasa putin mai tarziu. Dar, am promis ca nu mai dau detalii despre bantuiala noctura din week-end! Interesant e ce a urmat azi-dimineata.
Apartamentul de langa noi a fost cumparat de niste romani si urmeaza sa il scoata la inchiriat prin ianuarie. Informatie utila pentru ca imi place privelistea de aici si as vrea sa il iau eu. Bine, depinde de pret... Asa, sa revenim! Deocamdata, apartamentul este in plin proces de renovare. Azi pe la 10 incepe o „muzica” magnifica, sunete produse de instrumente rare precum bormasina.  Si continua... Dupa vreo 30 de minute ma decid sa abordez problema, ma duc pe balcon si incerc sa incep o conversatie in franceza cu muncitorii. Incercare zadarnica deoarece nem franceza, doar... romana!!! Logic, ca altii poate s-ar fi gandit ca nu e frumos sa faci atata zgomot duminica. Sau ar fi stiut ca pot fi reclamati si amendati. Sper macar sa lucreze bine, in cazul in care o sa ma mut eu acolo.
Azi o sa avem, in sfarsit, si canapeaua. Sper! Pana la ora asta asa pare. E foarte complicat sa reusesti sa faci doi oameni foarte ocupati (proprietarul canapelei si pe cel al dubitei) sa fie liberi in acelasi timp. Si sa fii si tu disponibil! Dar, aparent am reusit. Dupa ce redecoram, o sa fac noi poze si o sa le postez.
Si... incepe sa ma obisnuiesc cu Facebook. Nu de alta, dar am reusit sa ma conversez cu oameni pe care nu i-am mai vazut de 5 – 10 ani. Asta nu inseamna ca imi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu