miercuri, 1 decembrie 2010

La multi ani!!!

Na, sa nu spuneti ca sunt chiar anti-Romania. Ca eu chiar nu sunt! Doar ca nici nu mai am un sentiment patriotic foarte pronuntat. Nu sariti, ca nu o sa tradez secrete!!!
Ca sa vedeti cate sacrificii fac eu pentru romani, mai ales pentru prietenii mei, sa va povestesc ce am facut azi. M-am trezit cu 15 minute mai devreme si am plecat de acasa cu jumatate de ora tot mai devreme ca sa ii fac poze lui Manneken Pis imbracat in costum popular romanesc, adica in calusar.
Ca sa fac asta, m-am luptat cu frigul de afara cat am asteptat autobuzul si cu strazile alunecoase cat am mers pe jos. Deci, riscuri la tot pasul! Ma intreb cum am scapat cu viata?!
Cand, intr-un final, am ajuns la mareata statuie am constatat ca era in costumul lui Adam. Oau!! De ce? Unde e calusarul meu? Uitandu-ma mai bine pe gardul cara apara comoara de turistii agresivi care o fotografiaza din zori si pana in seara, observ o foaie A4 pe care era afisat programul lunii decembrie. Azi se sarbatorea Ziua Mondiala Anti-SIDA. Oare iar l-au imbracat in prezervativ?! Nu stiu, ca, teoretic, costumul i-a fost tras pe el intre orele 9.00 – 18.00. Adica exact cat eram eu la serviciu. Continui sa citesc si vad ca maine intre 9.00 si 13.00 o sa il imbrace in nu stiu ce (sigur nu era demn de retinut daca memoria mea a sters informatia) si abia intre 14.30 si 18.00 o sa ii puna costumul de calusar.
Pai bine mai belgieni neaosi ce sunteti voi, voi nu ati auzit ca azi e Ziua Nationala a Roamaniei? Puteati sa il faceti calusar macar 2 ore!!! Asta prima la mana. A doua la picior, eu cum ii fac poze maine? Ca sunt la serviciu!!! Sa vad daca nu il corup pe MC...
Si, asa, in loc de incheiere, ii urez Romaniei sa se schimbe in bine cat mai repede, expiratilor individualisti care sunt peste tot sa fie deportati si tinerilor care chiar au ceva in cap sa ajunga sa isi indeplineasca visul.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu