duminică, 21 noiembrie 2010

Despre haine

Vineri seara cand m-am intors de la munca am fost sa imi recuperez un pachet de la Atlassib. Foarte valoros colet pentru ca era plin cu multe din hainele mele din Romania. Am venit cu el acasa, am scos ce era si le-am pus pe pat cu gandul sa le aranjez frumos in dulap 15 minute mai tarziu. Dupa mai multe priviri disperate aruncate mormanului de haine am decis ca cel mai bine e sa il iau cu bratul si sa il indes in dulap pana la o data ulterioara. Mama ma va recunoaste sigur in aceasta actiune! Zis si facut! Pacat ca am cele doua rafturi de sus din dulap si nu am putut folosi piciorul ca sa le „asez”.
Ieri seara mi-am facut curaj, am scos tot din dulap si am purces la aranjarea lucrurilor intr-o maniera obsesiva, pe categorii. Bineinteles ca nu a durat foarte mult, fapt ce m-a facut sa realizez din nou ca imi ia mai mult timp sa ma plang ca trebuie sa fac ceva decat sa actionez efectiv.
Socant a fost cand am vazut ce mormanel imi ramane pentru calcat. Mai ca imi vine sa ii dau cuiva 20 de euro sa faca asta. As fi aranjata pentru toata luna... Hm! O sa mai astept putin. Pana una, alta, azi chiar trebuie sa calc! Stiu, e duminica! Mi-am luat pauza ieri...
Chiar am multe haine... Si inca mai am si in Romania! Mr. G chiar m-a intrebat daca nu ar fi cazul sa deschidem un magazin. Si unde mai pui ca la plecarea din Vaslui am mai scapt de o mare parte din lucruri... Atunci oare de ce suspinam ieri prin magazine?! Mai ales la Esprit si Beneton am avut dificultati in a-mi pastra mintea limpede. Bine ca nu am bani pe card!
Cred ca am o problema. O sa caut un psiholog. Stiti pe cineva?
Pana rezolv problema, sa va spun care ar fi cadoul ideal de Craciun: vreo 700 de euro care sa imi fie dati special pentru shopping. Adica sa stiu ca doar la asta ii pot folosi. Mda, cred ca o sa mai astept pana la anul si o sa imi fac singura acest cadou. De ziua mea vreau un telefon care inca nu a aprut pe piata, deci o sa coste cam 500 de euro.
Sunt dusa cu pluta! Stiu! Nu va obositi sa imi mai semnalati acest lucru! Oricum, probabil doamnele si domnisoarele o sa imi inteleaga zbuciumul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu