Pe la sfarsitul lui august, in Romania, ma chinuiam de zor sa trimit un plic in Olanda. Incercarea, reusita pana la urma, s-a soldat cu 40 de minute de nervi, timp in care functionarele de la Posta ma pasau de la una la alta si eu incercam sa imi pastrez calmul. Oricum, la final eu eram vinovata ca nu stiam ce vreau. Pe bune?! Mai clar de „vreau sa trimit plicul asta la Haga, in Olanda” cum as putea sa ma exprim?! Si unde mai pui ca doamna de la ghiseu era sa il expedieze in Noua Zeelanda pentru ca scria The Netherlands pe plic. A trecut...
Azi, pornesc inarmata cu rabdare la posta de la parterul cladirii in care locuiesc ca sa trimit un alt plic in acelasi loc. Pregatita psihic ma prezint la ghiseu cu gandul ca iar trebuie sa completez nu stiu cate formulare si sa dau numeroase explicatii. Dar, toata chestia a durat 2 minute, incluzand aici timpul alocat tiparirii chitantei si platii.
Concluzionand, in timpul pe care l-as fi petrecut in Romania chinuindu-ma sa expediez un plic, aici am reusit sa fac asta, sa scriu aceasta poastare si cred ca imi permit sa beau si o cafea.
Asta e un aspect pozitiv.
Un aspect negativ e legat de serviciile de Internet. Adica prin Bruxelles nu exista fibra optica. Toate conexiunile sunt dial-up. Plus ca din momentul in care faci contractul dureaza vreo 15 zile pana ai efectiv conexiune. Deci, RDS-ul merge muuult mai bine, sa nu ii mai injurati!
=))Incrediibil! In tara ma certam periodic cu cei de la RDS, ajungand chiar sa-i amenint cu procese. Aici mi-e dor de ei. Conexiunea buna de aici e mai proasta decat cea mai proasta din Romania.
RăspundețiȘtergereExista, totusi, o diferenta: interesul manifestat fata de reclamatii e de apreciat!
RăspundețiȘtergere