vineri, 22 octombrie 2010

La cererea publicului spectator!

Avand in vedere ca mai multi cititori fideli mi-au cerut sa postez mai mult/mai des, o sa incerc sa sa imi scotocesc cele mai intunecate si indepartate cotloane ale mintii ca sa identific subiecte numai bune de ironizat sau doar de expus. Si cum viata unui om nu e chiar atat de interesanta, o sa fac eforturi sa imi exersez „talentul” facand din tantar armasar, adica dezvoltand intamplari comune.
Daaaa... Sa lasam palavrageala si sa trecem la marele subiect al postari: alcatuirea unui CV pentru „serveuse” (adica un fel de ospatar, picolo etc.). Nimic deosebit pana aici. Numai ca trebuie sa precizez (pentru necunoscatori sau, mai bine spus, necunoscuti) ca CV-ul meu oficial include ca domenii de activitate „security and risk management” – asta-i traducerea oficiala si cea mai apropiata a ceea ce am facut eu in Romania - si managementul proiectelor. Plus ca la studii am o facultate, un master si un certificat... Iar poza arata foarte oficial, cu costum, parul prins, totul accesorizat cu o fata foarte office.
Asa ca, intrebare de baraj: cum pot eu sa imi fac un CV pentru serveuse? Dar, daca-i musai, cu placere. Asa ca, experienta profesionala cea mai relevanta a fost redusa la un rand, masterul si certificatul au disparut, competentele lingvistice au sarit peste limba romana (cui ii trebuie in Bruxelles ospatar care sa stie romana?!), iar cele personale s-au redus la „prezenta fizica placuta” si altele de acest gen. A, si a mai rasarit un an de activitate profesionala care zice ca in timpul facultatii am fost serveuse in Bucuresti. Sa nu ma parati!!!
Singura problema care inca nu a fost rezolvata este poza. Cu prima ocazie cu care o sa imbrac „uniforma”, o sa o rog pe A sa imi faca o poza competenta ca sa o pun in CV-ul adaptat.
Oricum, am avut un mic soc cand am vazut ca si pentru serveuse se cere CV! Bine ca nu vroiau si scrisoare de motivatie!
Provocare: cine poate sa faca o varianta competenta de CV si scrisoare de intentie pentru ocuparea unui post de aide menagere (femeie care face curatenie!) castiga un exemplar cu autograf din prima carte pe care o voi scrie vreodata! Tentanta oferta, nu?!
Buuun! Acum ma duc sa recuperez de la aeroport un alt roman scapat cu fuga din tara unde ba creste, ba scade TVA-ul!

2 comentarii:

  1. imi inseninezi zilele...multumesc din tot sufletelul meu...pupici si imi e dor de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi. cred ca esti cel mai fidel fan... hmmm, o sa iti dau sigur un exemplar cu autograf din prima mea carte :))

    RăspundețiȘtergere