duminică, 17 octombrie 2010

E nebun!!! Sa cheme cineva Politia!

Sa va explic: daca vrei sa faci baby-sitting, aide menagere(facut curat+calcat) sau orice alta munca mica la negru, te apuci si iti compui un anunt frumusel si il postezi pe site-urile de mica publicitate locale.
Buun! Urmez exemplul lui A si ma laud bine, imi fac doua anunturi si le dau drumul pe web. Acum urmeaza partea amuzanta – raspunsurile.
In ordinea numerelor de pe tricou:
- un tip care pe langa facut curat vroia si un masaj, cu amendamentatul ca vroia sa si puna mana pe maseuza (zicea ca si la salon asa face!);
- doua tipe care ma invitau la o petrecere privata unde „puteai sau nu sa folosesti prezervativul” (am citat!);
- o tipa cu un mesaj vag care imi zicea ca nu e din Bruxelles, ca e serioasa si ca daca eu nu sunt sa nu ii raspund (?!);
- un tip care zicea ca e „naturist” (umbla in costumul lui Adam!) si care imi promitea ca, daca ma duc sa ii fac menajul, nu o sa ma atinga.
Ok! What is wrong?! A a pus exact aceleasi anunturi si, credeti-ma, nu a primit aceleasi raspunsuri. Am reverificat si nu am gresit cuvinte, adica sigur nu am scris altceva. Plus, ca nu am pus nici poza!!! Nu mai inteleg nimic...
Oricum, nu am raspuns niciunei „invitatii” si, recunosc, asa la stadiul de mesaje, e chiar amuzant.
Dar, oare, daca postam un mesaj in care ziceam ceva de genul „Fost spion, antrenat in lupte de gherila, va propun servicii de aide menagere si baby-sitter”, ce raspunsuri primeam?!

Un comentariu: