luni, 4 octombrie 2010

Bruxelles by night

Sambata, dupa Jobs Day, A a decis ca e timpul sa cunosc mai multi dintre prietenii ei si eu nu am avut nimic impotriva! Asa am aflat varii chestii interesante despre viata de noapte din capitala Europei.
Sa le luam in ordine ! (Asa cum imi amintesc eu.)
In oras nu se iese decat dupa orele 21-22. De fapt, pe la ora asta abia incepi sa te intrebi cu ce te imbraci ! Going out inseamna alegerea unui prim bar in care sa se adune lumea. Cel in care am ajuns eu era destul de interesant ca si decor, asa... cu un aer vintage. Avea si tonomat (nu pentru cafea !!! J) la care se gasea numai muzica veche, preponderent frantuzeasca, gen Patricia Kass, Edith Piaf si ceva Frank Sinatra. Dezolant, dar nu am gasit manele! (A se citi cu ghilimele!)
In baruri mesele sunt destul de apropiate, daca nu chiar unite. Ideea e ca spatiul intim si cel personal sunt concepte relative aici. Asa ca, sa nu va speriati daca stati lipiti de niste necunoscuti care din intamplare ocupa masa vecina. Recunosc, nu e chiar genul meu de interrelationare.
Barurile sunt frecventate de cele mai diverse categorii de oameni, incluzand aici varsta, obiceiuri sexuale sau ocupatii profesionale, si sunt un fel de platforma de socializare. Oricum, este o mare realizare daca gasesti loc.
Dupa ce te saturi de un bar, te duci in altul. Si tot asa pana se face dimineata... Noi am ajuns acasa pe la 4.
Alte concluzii: Grand Place/Grote Markt e un loc minunat ziua, cu cladiri superbe, dar noaptea e oribil (depinde din ce punct de vedere privesti!). Adica era plin de oameni beti, sticle sparte, drogati etc. Poate am prins eu o stare rara... Oricum, oamenii pareau foarte obisnuiti cu privelistea.
O plimbare pe jos noaptea prin oras iti ofera sansa de descoperii care sunt zonele cu adevarat linistite, deci, daca vreti sa va mutati aici, va recomand sa il luati la picior.
Oricum, mai multe persoane mi-au descris orasul ca fiind linistit. Si da, e mai bine decat in Bucuresti. De fapt e incomparabil.
Hm... nu m-am simtit foarte inspirata!

Un comentariu:

  1. Apropo de aglomeratia din baruri. Eu am fost socata sa descopar in Germania "puhoiul" de oameni stand la coada "comunista", pentru a prinde o masa in restaurant. Ochii "flamanzi" si la propriu si la figurat vanau o masa in curs de eliberare.

    RăspundețiȘtergere