duminică, 31 octombrie 2010

Bilant de prima luna

Ma gandesc ca prima luna petrecuta in Bruxelles in cautarea unui job international merita o postare speciala gen bilant. Asa ca, in stilu-mi caracteristic (organizat si analitic!), o sa insir principalele realizari si constatari.
-          Oras relaxat, oamenii la fel. In traducere libera, lucrurile se misca mai incet aici. Daca iti cauti de munca, trebuie sa te inarmezi cu rabdare!
-          De munca se gaseste, chiar si la negru. Dar, grabiti-va ca se umple de romani.
-          Bilant financiar: 30 de ore de munca remunerate cu 280 de euro. Nu-i rau! In rest, ma intretine A.
-          Sunt mai relaxata, arat mai fresh (ar trebui sa imi pun si o poza pe blog!) si ma simt din nou creativa. Un mare plus!!!
-          Mi-am imbunatatit parerea despre mine, mai ales in ceea ce priveste dexteritatea. Adica am talent la carat tavi cu pahare! Plus, mana stanga poate fi folosita la fel de bine ca si dreapta. Si mi-am dat seama ca o perioada chiar merge un astfel de job.
-          Am ajutat un alt roman (ne)fericit sa faca primii pasi in Bruxelles, speram sa nu se rataceasca.
-          M-am apucat de invatat olandeza. Nu va strambati, seamana foarte bine cu engleza. Atat de bine, ca exista cuvinte identice.
-          Mi-am dat seama ca vechile obiceiuri nu se pierd. Adica atunci cand intalnesc o persoana noua zambesc, fac conversatie, stabilesc intalniri si incerc sa aflu cat mai multe despre locul in care lucreaza. Prietenii stiu de ce!
-          Sa nu uitam sa mentionam si interviul maret la care am participat. E si asta o experienta pozitiva.
-          Am dat o fuga si pana in Olanda.
In concluzie, nu imi pare rau de decizia luata, ma simt bine si pana acum totul a fost OK.

2 comentarii:

  1. Vrea si Sot sa vina in Belgia, si vreau si eu ....asta pentru ca e buna ciocolata, ca eu oricum nu stiu sa fac nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va astept! Dar, grabiti-va, ca deja e plin de romani. Si nu neaparat cele mai inteligente si reusite specimene...
    Iar apropo de "nu stiu sa fac nimic", pentru a turna berea in pahar nu iti trebuie 3 facultati si 2 mastere. :))

    RăspundețiȘtergere