vineri, 22 octombrie 2010

Un nou roman la Bruxelles

Azi am primit un co-locatar (pana isi gaseste locuinta proprie). Roman neaos, scapat cu fuga, dupa cum am mai precizat. Sa ii spunem MC.
Stabilim sa ia o cursa de autobuz de la aeroport si sa ne intalnim la punctul terminus, adica in zona garii Bruxelles Midi. Cum omul nu a fost avertizat in prealabil ca garile de aici sun muuuuult mai mari si mai complexe decat cele din Romania, a decis sa intre in gara si sa ma astepte.
Si acum sa vezi invartit in jurul cozii! Nu de alta, dar gara are vreo 2 nivele si nu stiu cate iesiri pentru fiecare linie din cele 22 pe care le are in total. Si el zicea ca e la iesirea pentru peroanele 7-8 si eu ii spuneam ca si eu sunt acolo... Dupa vreo 25-30 de minute (atat de mare e gara!) reusim sa ne intalnim.
Il duc pe om in „apartamentul regal”, il mineralizam/vitaminizam/hidratam (a se citi „il hranim”) si apoi il scot la plimbare. El zice ca vrea pe jos, eu sunt de acord. Prima tinta: Grote Markt. Si dai, si lupta... De la marele obiectiv, decidem sa vedem si baietelul pisacios (chiar asa il cheama in romana!!!) si mai mergem pe jos putin. Pana la urma, hai sa ne intoarcem, dar oprim pe drum sa bem o cafea. Un pic mai odihnit, MC imi zice ca vrea si in parcul de la Schuman. Hai si acolo... In total, 3-4 ore de mers pe jos, efort care a fost premiat cu un tort. Asta asa, ca sa sarbatorim primul lui zbor cu avionul si aterizarea in Bruxelles.
 O sa incerc sa atasez o harta a mijloacelor de transport in comun, asa ca o sa redau traseul nostru cu numele statiilor de metrou (liniile mai groase din mijlocul hartii): Madou-Rogier-Anneessens-Rogier-Madou-Schuman-Madou. Pe jos!!!
Mda, cum nu pot sa downloadez, am facut o poza cu tel cel competent si o sa o prelucrez putin. Statiile enumerate au cate un X negru pe ele.  

2 comentarii:

  1. Hei! Noul colocatar e cumva un romanas chel, cu ochelari, jurist de mare perspectiva si cu abilitati in a rupe maini si picioare in diverse stiluri de arte martiale care a avut si el curajul sa lase super/mega jobul lui peste? Daca da, e un neserios k a plecat fara sa imi lase adresa de mess, daca nu bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine l-ai descris!!! Zice ca o sa iti trimita un off-line. Daca nu te-a ghicit, mai bazaie-ma pe mine si va fac legatura.

    RăspundețiȘtergere