duminică, 24 octombrie 2010

Frustrare!

Nu am net!!! Bineinteles, daca voi cititi asta, inseamna ca a venit in cele din urma.
Deci, avand in vedere ca nu am conexiune la Internet, scriu. Si constat ca ar trebui sa imi scurtez unghiile tipic femeiesti pentru ca ma impiedica in acest demers.
Si mai scriu pentru ca, daca nu, incep sa ma manifest si risc sa imi pierd cei doi colegi de camera. Cred ca prefera sa se plimbe plin ploaie decat sa ma vada isterizandu-ma. Dragi cititori de sex masculin, stiu ca nu ma intelegeti...
E frustrant sa nu ai Internet. Mai ales cand tocmai descarcai ultimul episod din Grey’s Anatomy. Si mai ales cand afara e atat de „frumos” incat iti vine sa iti tai venele. E, hai sa nu exageram. Ai de ales: numeri banii sau faci copii. De numarat nu prea avem ce, titularii de contract la facut copii sunt la 2400 km departare, deci... ne umplem si noi timpul.
Si mai frustrant este ca ceilalti doi colocatari au internet. Bineinteles, piratat. De pe aceeasi retea la care incerc sa ma leg si eu. Si eu nu pot!!!
Sa continuam cu divagatiile pe teme date.
Propritarul nostru, Abel, e metis (presupunem noi!) si are un par foarte afro. La fata e aproape caucazian, dar pe aici nu poti baga mana in foc pentru nimic. Ne-a vizitat ieri ca sa vada ce e cu lumina de la baie. Asa am constat si ca e putin sarit de pe fix. Nu de alta, dar dupa ce a dat jos aplica de pe perete s-a gandit sa constate daca trece curent electric prin fire prin atasarea directa a stecherului unui uscator de par direct de cablurile dezizolate... Hmmm, cica electricienii costa scump pe aici. Bineinteles ca nu a rezolvat problema!!! Urma sa vina azi dupa-amiaza (sambata, 23/10/2010) cu un amic posesor de creion de tensiune.
Si ca sa nu dam de banuit ca locuim 3 in garsoniera lui, l-am tinut toata ziulica pe bietul MC (asa-i trebuie, daca a vrut la Bruxelles!) echipat si gata de dat afara pe usa. Asta dupa ce l-am exploatat si l-am scos la cumparaturi si l-am pus sa care vreo 10 kg. Sper sa supravietuiasca.
Proprietarul nu a mai venit, lumina nu a revenit!
Iar noi planuim sa iesim in oras cu aceiasi amici cu care am stat prin baruri pana la 3 noaptea data trecuta. De data asta e o obligatie morala ca ne-au imprumutat salteaua care suporta „trupul suplu de gazela” al lui MC (l-am citat!). Dar, imi promit sa nu mai stau pana la 3. Poate 2.30 e o ora onorabila... Nuuuu, la 12 o sa fiu acasa!
Altceva nu mai imi vine in minte, deci o sa ma mai chinui sa ma leg de un internet ca sa pot sa public asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu