duminică, 31 octombrie 2010

Special pentru persoanele de sex feminin care citesc blogul

Dragele mele, Bruxelles e un oras propice pentru a slabi. Parerea mea! Nu de alta, dar eu am reusit. Cauzele: nu mai mananc de nervi sau de plictiseala si mananc mai sanatos! Drept consecinta, am pierdut cam o marime inspre doua la pantaloni. Asa ca, va invit aici.
Va mai invit aici ca sa vedeti fauna multi-culturala de sex masculin care bantuie pe strazile minunatului oras Bruxelles. Printre aceste specimene ii includem pe colegii de apartament al lui MC si pe unii din colegii mei de munca la negru.
Un alt aspect pozitiv al acestui oras e faptul ca nimanui nu pare sa ii pese cu ce te imbraci. Adica timpul pierdut in fata oglinzii se reduce semnificativ. Bine, aici le excludem pe romancele gen A din Constanta care a aparut intr-un bar (unde toata lumea era imbracata casual) cu o tinuta demna de o receptie intepata.
Cand o sa mai gasesc ceva pentru voi, o sa va anunt.

Completare inspirata de o postare de pe un blog pe care il urmaresc:
Bruxelles nu e orasul potrivit pentru a purta tocuri! Nu de alta, dar trotuarele sunt pavate cu piatra cubica.

Un comentariu: