sâmbătă, 16 octombrie 2010

Prostioare...

Avem cafetiera!!! Oau! Nu va dati seama ce bine e! Trebuie sa-i multumim lui Mr. G pentru ca s-a chinuit sa o trimita tocmai din Romania. Si avem si ibric! Tot din Romania. Stiu ca suna ciudat, dar inca nu suntem putred de bogate si coletul a costat vreo 20 de euro, mult mai putin fata de costul de magazin al obiectelor trimise/primite.
Am si abuzat cafetiera... Si ne invartim pe langa ea de parca ar face oua de aur. Mai ales ca azi dimineata ne-am trezit cu avant muncitoresc dornice de o cafea, dar nu aveam in ce sa o facem pentru ca oala era ocupata cu ardeii umpluti facuti ieri (yammy). Asa ca am purces la achizitionarea a 2 plicuri de ness, produse nemaivazute pe aici, ca nu am gasit decat la borcan (2 euro!!!). Deci, acum avem un borcanel de cafea solubila, aproape neinceput, pe care o sa-l licitam pe e-Bay alaturi de scortisoara.
In colet am primit si echipamentul de alergat, deci, in curand, o sa va pot spune cum e sa faci jogging in parcurile din Bruxelles.
Femeile de pe aici chiar sunt nebune!!! Afara sunt 6 grade, ele poarta esarfe, geci serioase si... balerini, fara sosete! Hmm, oare rinichii si organele lor reproducatoare ce parere au?!

Netul piratat a fost atat de dragut incat m-a sprijinit in downloadarea a doua episoade din Grey’s Anatomy si se chinuie sa mai extraga 2!!! Deci, la vita e bella!
In rest, nimic nou pe frontul de Vest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu