duminică, 3 octombrie 2010

Brussells Jobs Day

= eveniment international sprijinit de Comisia Europeana. Pentru mai multe detalii, goagal it!
Bineinteles ca nu putea sa lipseasca Marte din post, asa ca eu si cu A ne trezimcu greu (inainte cu o seara socializasem pana pe la 12 noaptea!) si dam tonul problemelor tipic feminine: eu cu ce ma imbrac?! Pana la urma ne lasam corupte de imaginea office care se poarta in Romania (recunosc, eu mai mult ca ea) si alegem tinute in consecinta. Printre altele, eu decid sa port o pereche de pantofi cu toc (auuuu!) noi, no name – a se citi amanda, cumparati de la Leonardo din motive diverse. Spre surprinderea mea, nu m-au batut dar tot mi-au dat dureri de picioare. In fine, sa trecem peste detalii!
Evenimentul incepea la 10. Ne spunem noi ca trebuie sa mergem de dimineata ca potentialii angajatori sa nu fie epuizati si sa ne vada pe noi primele. J Ajungem pe la 11 (ca de, rujul nu statea bine!) si, stupoare, coada pentru intrare era luuunga! Printre altele, multi romani.
Brussells Jobs Day e un eveniment in care vreo 43 de angajatori (inclusiv firme de recrutare) stateau de vorba cu puhoiul (nu exagerez!), poate faceau si niste interviuri etc. Oricum, prima concluzie a fost ca ne-am agitat cam mult cu imbracatul. A doua ca iti trebuie rezistenta fizica si rabdare de fier ca sa te duci la standurile pe care ti le-ai propus deoarece se formau niste cozi monstruoase. A treia e ca trebuie sa ai incredere...
Oricum, nu ne-am dus pentru joburi de self employed, ca nu se gasea asa ceva acolo. Eu am facut rost de cateva carti de vizita si un posibil interviu, plus ca am lasat si niste cv-uri (iti trebuie un teanc generos!). Si am cunoscut si persoane interesante care mi-au indicat sa mai fac si un curs de Risk Management (mai ales in domeniul IT) pentru a completa specializarea de baza si a obtine un job in domeniul securitatii informatiei. Asa ca, aviz amatorilor!
Pantofii cei noi si-au spus cuvantul si am cedat nervos dupa 2-3 ore. Ne-am oprit la o cafea langa cladirea Comisiei, act care s-a soldat cu friptul limbii! Dar a trecut deja.
Va recomand experienta! (cu Jobs Day, nu cu cafeaua!)

Un comentariu:

  1. Mult noroc si bafta, si cu voia ta, m-am adaugat la persoane interesa(n)te...plus ca imi place cum scrii :)))

    RăspundețiȘtergere