vineri, 24 decembrie 2010

Zapada la belgieni

Fenomen meteorologic destul de necunoscut pana anul asta... Atat de necunoscut, ca nu cred ca au pluguri pentru deszapezit sau contracte cu firme specializate care sa faca asta! Eu, de cand sunt aici, nu am vazut un singur plug care sa treaca pe strazi. Doar niste masini care aruncau sare in mod organizat, atat pe sosele cat si pe picioarele trecatorilor imprudenti.
Acum belgienii sunt socati de cantitatile de zapada care acopera tara si de faptul ca ninge incontinuu de cateva zile. Tara este blocata, la propriu! Azi dimineata in Bruxelles, capitala Europei, nu circula niciun singur autobuz si tramurile bajbaiau. Numai metroul a rezistat eroic! La ora asta (10:00) deja tramurile au si ele probleme din ce in ce mai mari. Sper ca macar metroul sa se mentina in parametrii cat de cat cat normali ca, daca nu, ori raman la birou, ori merg pe jos pana acasa (e destul de departe!). Niciuna din variante nu imi surade!
Ce am mai constat e ca site-urile celor doua aeroporturi sunt blocate si cel de la compania locala de transport in comun nu mai are mult si va ajunge in aceeasi stare. Si asta e numai ce am observat eu.
Pe mine personal nu prea ma afecteaza situatia. Imi place zapada. Azi dimineata m-am distrat pe cinste afundandu-ma in omat de cel putin 10 cm necalcat inca de nimeni altcineva. Acum sper numai ca avionul lui Mr. G sa nu ia decizii ciudate! Dar pana pe 26 decembtie mai este.
Cred ca zapada a venit cu mine din Romania! Shhhht! Sa nu spuneti la nimeni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu