duminică, 19 decembrie 2010

Statisticile de pe blog

Poate stiti, poate nu stiti, dar, daca ai un blog, poti sa accesezi diverse statistici care iti spun cati te-au vizitat in ultima zi/saptamana/luna, din ce tara ti-au accesat pagina, ce sursa de trafic eu folosit etc. Bineinteles ca eu, ca un mic scriitor in devenire obsedat de audienta, verific zilnic sa vad ce se mai intampla.
Iata concluziile mele.
-          In ultima vreme mi-a scazut audienta. De ce?! Unde sunteti? Sau e vina mea, ca parca nu mai postez la fel de mult. Sau, de cand am job, nu mai sunt interesanta?!
-          Sporadic, vad ca blogul a fost accesat de oameni de prin Malaezia, Croatia, Germania etc. Voi chiar intelegeti ce scriu eu aici? Daca da, cand treceti prin Bruxelles, dati un semn de viata!
-          Pagina mea e oferita drept rezultat la cautari care nu au legatura cu blogul. De pilda, cineva a cautat pe Google „cel mai bun coafor din olanda”. Cred ca a gasit postarea mea cu salonul care se cheama „Mirona”.
Astea sunt cele mai importante...
A, inca ceva. Daca cititi blogul asta si va place, dar nu ma cunoasteti, lasati si voi un comentariu, ceva.

4 comentarii:

  1. hey
    e dificil să creezi o linie de audienţă pentru blog, mai ales dacă nu te ocupi să îl promovezi. Îţi recomand toateblogurile.ro, unde ai putea să faci câte o şmecherie să mai câştigi cititori!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa ma gandesc, dar, in principiu, blogul asta e facut pentru prieteni. pe ei ii criticam ca nu ma mai citesc :)))
    mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Ma numesc Bogdan si iti citesc aceste povestioare cand mai prind cate o portie de internet pe ici pe colo. Cred ca stii la ce ma refer. De vreo 2-3 saptamani am aterizat si eu in aceasta tara in dorinta de a evolua intr-un mod pozitiv. Momentan sunt in zona Antwerp dar daca voi ajunge prin Bruxel mi-ar face mare placere si onoare sa te cunosc si in persoana. Succes la scris ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Bogdan. Cand mai prinzi de coada vreo legatura de Internet, trimite-mi un mail la mitache.mirona@gmail.com si trece si numarul tau de telefon acolo (fara subintelesuri). Bafta!

    RăspundețiȘtergere