duminică, 2 ianuarie 2011

LA MULTI ANI!!!

Dragilor, va doresc sa aveti un an 2011 nemaipomenit, in sensul pozitiv al cuvantului, bineinteteles, si sa vi se implineasca toate dorintele. Dar, aveti grija ce va doriti!
Si va mai doresc sa continuati sa cititi blogul (acum ca v-am periat, sa revenim la mine!)...
Pentru ca nu am mai postat de mult, vreau sa imi cer scuze oficial pentru aceasta neglijenta si sa va fac un rezumat al perioadei neacoperite.
Bineinteles ca nu am avut timp sa ma preocup in mod adecvat de procurarea unui brad competent si, cand m-am trezit eu, nu am mai ales ci am cules. Ce, vedeti mai jos! Chestia din fotografie e imitatia de brad care m-a insotit de sarbatori. Dar, trebuia sa ajunga si el in casa cuiva. Plus ca, in felul lui, e chiar dragut. Are cam 30 de cm inaltime, ca sa raspund la eventualele intrebari, si troneaza pe clavinova (adica un fel de pianina).

Si, ca sa oripilez toti romanii autentici, anul acesta (de fapt, in 2010) am declarat razboi mancarii de sarbatori. Asa ca, am boicotat salata beof, carnatii, sarmalele si alte minunatii traditionale care, dupa ingurgitare, te fac sa regreti excesele. In schimb, m-am delectat cu creveti (pregatiti cu maiestrie de sefa mea), pui la rotisor (multumim arabilor de la colt) si alte chestii mai usoare. Singurul „exces” l-a constituit un tortulet achizitionat de la supermarket.
Asa a trecut si Craciunul.
Evenimentul notabil  – aparitia lui Mr. G  pe 26. A plecat azi, iar detaliile vizitei raman clasificate. Peste vreo 25 de ani vorbim de publicarea lor...
Totusi, din aceasta perioada a anului putem face publice urmatoarele evenimente:
-          Raceala mea, care s-a manifestat prin dureri de gat si nas infundat si a fost destul de recalcitranta.
-          Masa din seara de Revelion pregatita de sotia lui MC (venita si ea in vizita) care a fost delicioasa. Ii multumim pe aceasta cale!
-          Cadoul super inspirat adus de Mr. G, respectiv o cana cu un mesaj care nu lasa loc la interpretari si comentarii „Femeia fara barbat e ca pestele fara bicicleta”. Profund, dar mai ales foarte adevarat!
-          M-am reapucat de TRAVIAN (deja este dependenta!), serverul ro3, user „delphina”. Daca sunteti pe acolo, dati un semn!
Anul 2011 (abia acum realizez in ce an suntem!) a inceput destul de bine. Ieri ne-am jucat de-a pensionarii si ne-am uitat la filme (raceala recalcitranta a dictat programul), iar azi am reusit sa petrec 3 ore minunate la povesti cu un prieten (mersi!) si am primit o craciunita de vreo 5 cm de la Carrefour, ca tot imi doream eu plante. Desigur, imaginea in cele ce urmeaza.

De maine, o luam iar de coada pe doamna munca.
A, si, in loc de incheiere, o poza cu mine, raceala si vacutele. Fetelor (va stiti voi care!), vacutele au ajuns la Bruxelles!

2 comentarii:

  1. Nu e adevarat - cresc pesti de ani de zile si cum, din cauza dimensiunilor acvariului, nu le-am putut oferi biciclete, bietii de ei sufera crunt... :p

    RăspundețiȘtergere