joi, 16 decembrie 2010

Multumiri...

... persoanei care m-a provocat sa scriu textul pe care probabil l-ati citit deja. Daca nu, ce mai stati?!
Si acum, povestea din spate.
Acum vreo doua-trei saptamani, marea retea de socilizare/globalizare/suprimarea intimitatii Facebook mi-a facut o surpriza placuta. Nici nu mai stiu prin ce lista l-am gasit, dar l-am gasit, si asta-i tot ce conteaza, pe fostul meu coleg de banca din scoala generala. Sincera sa fiu, acum cateva luni, cand imi mai aminteam de fosti colegi, nici nu ma gandeam ca o sa mai vorbesc vreodata cu el. M-a bucurat descoperirea si am incercat sa aprofundez subiectul. Adica, curiozitati obisnuite: pe unde mai e, ce a mai facut etc.
Ce am aflat?! Paul Boncutiu, ca despre el e vorba, e bine-mersi in Cluj. Bine, in limitele in care un tanar cu aspiratii intelectuale si idei de vanzare poate fi la varsta noastra in Romania. Ce a facut el in ultimii 12 ani de cand nu ne-am vazut? Cel mai important, din punctul amandorura de vedere, s-a apucat de scris. Si nu orice, ci SF. Si mai scrie si pentru presa cate ceva. Detalii, gasiti aici: http://www.ziare.com/colaboratori/paul-boncutiu,  http://www.sferaonline.ro/sectiuni/fictiuni/article/?id=4175, http://www.textconstruct.eu/publicare/publicare1.html .
Are si un blog fain pe care, din pacate, l-a cam lasat balta - http://romania-paradox.blogspot.com/ . Rusinica! Daca ai ceva de spus, fa-ti timp si spune-o!
Punctul meu de vedere: are potential! Si are inca timp sa si-l dezvolte.
Ce mai face el? De exemplu, asta http://www.textconstruct.eu/, o idee buna care sper sa ii aduca si beneficii. Ideea o gasiti si pe Facebook, desigur. Apelati cu incredere!!!
Problema lui, apropo de ale scrisului: ca nu isi prea face singur proof reading. Dar, carcotasul din mine intra in actiune! Ar trebui sa aprinda lumanari pe altarul Facebook-ului ca m-a gasit!
Din vorba in vorba, duminica trecuta ii spuneam omului, ca de la scriitor la scriitor, ca pregatesc ceva pentru blog. Replica lui, cam sarcastica: „Cand te decizi sa scrii ceva serios si sa treci la un alt nivel, anunta-ma!”. Mda, cred ca m-am schimbat un pic in 12 ani, ca nu are idee ca nu e bine sa ma provoci! Dar cred ca a invatat lectia, pentru ca dupa cateva ore avea textul cu care ma laud. Si, el, in bunatatea lui, l-a publicat. Spera ca a scapat astfel de necesitatea inventarii unui cadou de Craciun pentru mine... Sa o crezi tu, Paul!
Acum, apropo de textul meu: nu e el o capodopera a literaturii contemporane, dar, promit sa mai lucrez la el. Pentru prima incercare complet fictionala, eu zic ca e in regula. Mai ales ca ma uit in jur si constat ca mi-au murit laudatorii.
Si continuarea... Mi-a trimis un link cu un concurs SF care are termen de predare al romanelor pe 01/06/2011. Mai intai, am spus ca imi place sa citesc SF, nu sa scriu. Apoi, dupa prima incercare literara, m-a izbit frontal si cu putere o idee si am decis ca o sa depun eforturi sa ii fac concurenta lui Paul in aceasta competitie. Frumos imi sade, nu?! Omul ma incurajeaza sa scriu si eu, ca o vipera ce sunt, il atac pe la spate.
Deci, dupa cum v-ati dat seama, textul asta ii o reclama a produsului „Paul Boncutiu”, caruia am uitat sa ii spun ca am avut rezultate foarte bune la testul IPV (masoara competenta in vanzari!).

P.S. Mai am eu o fosta colega de clasa de prin a patra care scrie fain si are si despre ce. Si-a cam parasit blogul recent, sper ca scrie o carte sau ceva si mai maret, altfel nu are nicio scuza...

Un comentariu: