duminică, 12 decembrie 2010

Ajutor!

Daca nu vreti sa fac o criza de isterie si sa imi arunc laptop-ul pe geam (si, daca cititi blogul, nu cred ca vreti!), intrebati toti prietenii si gasiti o solutie la problema de mai jos.
Conexiunea la internet e dial-up si in apartament sunt 2 calculatoare care se conecteaza wireless. Pentru a realiza reteaua, am achizitionat un 2in1, router si modem, model TD-W8901G (TP-LINK). In cursul setarii sale, a cerut sa bifam daca vrem sa limitam accesul in retea numai la calculatoare care utilizeaza acelasi sistem de operare. Si, cineva (nu dam nume!) a bifat „Yes”.
Deci, in prezent, nu putem parola reteaua pentru ca eu am Windows 7 si A are XP. Nu sariti, ca am incercat si ea nu se mai poate conecta. Nu putem reinstala sistemul de operare pe al ei, ca nu duce 7. Iar al meu nu functioneaza bine cu XP. Plus ca setarea implicita e pentru Windows 7.
Am incercat sa reinstalez modem-ul, adica sa refac aceeasi pasi ca si prima data ca sa schimb setarea, dar nu ma lasa. M-am gandit si sa refac toti pasii pe celalt laptop, dar nu se poate pentru ca nu ii poate fi dezactivata conexiunea wireless. Nu intrebati de ce...
Problema e ca, de vreo 4 zile se tot leaga unul in retea. Si cand apare el, eu nu mai am conexiune! Sau e foarte proasta! Ori descarca dinozauri, ori fura Internet pentru mai tarziu...
Deci, astept solutii! Repede, ca innebunesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu