luni, 6 decembrie 2010

Eu si denimul

Cred ca fiecare dintre noi are un anumit gen de haine care ii plac. Ma refer mai ales la dragele mele cititoare, ca voi, masculii, sunteti produsul nostru, de cele mai multe ori. Nu va suparati, mai glumesc si eu! Si obiectele astea vestimentare tind sa iti acapareze cea mai mare parte din dulap. Ar putea fi vorba despre fuste, rochii, tricouri sau orice altceva, dar sigur exista in garderoba o categorie vedeta.
Mie imi plac blugii! Foarte tare. Atat de tare ca orice decizie de a mea de a-mi schimba semnificativ stilul vestimentar se loveste de aceeasi problema: nu pot sa imi ascund blugii. Nici nu intra in discutie sa scap definitiv de ei. Bine, nu de toti, dar de cei mai multi. Chiar si cei care nu mai au prestanta sunt pastrati pana nu mai pot fi utilizati.
Problema recunoscuta e pe jumatate rezolvata, nu?! NU! Ca doar tocmai mi-am mai cumparat o pereche!
Daca vad o pereche de blugi care imi vine bine, o cumpar ca nu se stie niciodata cand imi trebuie. Ca doar ceilalti au si ei o durata de viata limitata! Plus ca au croieli diferite, nu sunt identici... Problema e ca ultimii cumparati devin cei mai purtati pentru ca ma indragostesc pur si simplu de ei.
Imi amintesc cu nostalgie de iubitii mei Lee Cooper care s-au ros la genunchi din cauza unor cusaturi din croiala... Si imi amintesc si de criza mea de isterie cand am constatat ca o croitoreasa destoinica i-a scurtat cu 2 cm mai tare decat trebuia. Atunci am decis ca vreau masina de cusut! Ca eu sigur nu mi-as mutila blugii vanati cu atata inversunare. Iubiteii in cauza au ajuns sa nu poata fi purtati decat cu incaltaminte fara toc.
Acum ma uit cu drag la o pereche de Esprit care au suferit un accident tragic in Bucuresti si au ajuns sa aiba o mica gaura in lateral. Dar masina de cusut achizitionata datorita celor mentionati mai sus si-a facut treaba si blugii au revenit in circuit.
Din nefericire, fratii lor de la aceeasi firma o sa treaca in nefiinta cat de curand. Desi au o croiala mortala, s-au uzat in partea de jos. Poate ar trebui sa astept aparitia masinii de cusut si sa inventez ceva... Tema de gandire!
Regrete eterne o sa am si cand ma gandesc la Levi’s. Nu de alta, dar croiala lor nu mi se potriveste. Si am 3 perechi! Eu am incercat sa imi gasesc unii pe masura... Si tot nu pot sa scap de ei, ca ma gandesc ca poate o sa ii modific cumva.
Mandra foc sunt si de Tally Wally, cu talie joasa si evazati exact cat trebuie. Desi erau cam largi in talie, i-am stramtat putin si acum sunt ideali. Bine, toti blugii mei sunt ideali.
Dar, momentan, mandria mea o reprezinta noua achizitie, in speta perechea de Tommy Hilfiger achizitionata duminica. Ca sa vedeti ce sacrificii am facut pentru ei, azi am mancat mai putin ca sa nu ii tentez sa ma stranga! Nu de alta, dar sunt skinny skinny si orice gram in plus provoaca suferinte. Asta imi aminteste de un episod din Cougar Town in care fetele ii explicau unui tip ce sacrificii fac ele ca sa incapa in blugii foarte stramti. Oricum, pe astia ii iubesc pentru ca merg si la tinuta office ca sunt clasici ca si colorit si nu au brizbizuri.
Dar am si fuste... Imi amintesc de cea mai iubita si cum am decis sa o cumpar. Mergeam si eu prin Bucuresti si vad o tipa cu o fusta de blugi cu croiala foarte clasica. In momentul ala am decis ca vreau o fusta asemanatore si, timp de 2 saptamani, am vanat-o prin toate magazinele. Am gasit-o la Jennifer si bine ca era la reduceri. Era cat pe ce sa imi iau si sacoul asortat, dar imi place materialul mentionat in titlu in obiecte de imbracaminte care au legatura cu partea inferioara a corpului, si nu cu cea superioara. Adica, nu ma dau in vant dupa geci, camasi, sutiene etc., dar o pereche de pantaloni sau o fusta ma pot face sa imi pierd mintile. Bugetul familiei a fost cel mai bucuros in urma acestei decizii pe jumatate intelepte.
Toti pantalonii descrisi mai sus au fost vanati in Romania in SH-uri cu personalitate, care aduceau solduri faine, deci sunt cu atat mai pretiosi. Motivul e simplu: preturile in magazinele „de firma” din tara noastra mult iubita sunt exagerate comparat cu veniturile si produsele aduse acolo nu sunt neaparat pe gustul meu. Cu titlu informativ, aici (Bruxelles) gasesti la H&M, de exemplu, rochii faine cu 10 euro. Si nu la reducere!  
Sa revenim la blugi. In prezent detin 11 perechi de pantaloni din acest material si 2 fuste. Sau, cel putin, de astea imi amintesc eu. Ar trebui sa fac un inventar, dar cred ca Mr. G ar face o criza de nervi. O sa ma abtin. In schimb, o sa continui sa adaug altii pe lista pentru ca de la asta nu ma pot abtine. Si o sa ma gandesc sa imi fac o garderoba precum cea din reclama de la Carlsberg! Sa va ingrijiti vocile ca sa putem reproduce tipetele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu