miercuri, 1 decembrie 2010

10 lucruri care nu imi plac si 10 care imi plac

(Postare generata de faptul ca, pe aici, lumea se plange ca e prea frig sau ca nu le place zapada.)
Asadar, iata lista cu prima categorie:
1.       Frigul. De fapt, nu imi place sa imi fie frig. Si daca ma ataca frigul, foarte greu ma incalzesc, aici intervin intalnirile fierbinti cu cada.
2.       Praful de pe strada. Mai ales vara cand e foarte cald, sa se lipeasca de mine e un cosmar. Noroc cu faptul ca in Bruxelles cantitatea de praf existenta pe strazi este aproape inexistenta.
3.       Apa rece. Iubesc apa, dar daca e rece fug cat vad cu doi ochi. De asta eu spal fructele si legumele numai cu apa calda.
4.       Ploaia de toamna. Daca tine cateva zile, reuseste sa ma deprime. Si eu sunt greu de deprimat.
5.       Gunoaiele de pe strada. Implicit, imi displac si oamenii care le arunca.
6.       Galagia. Mai ales cand vreau sa dorm, zgomotul produs de bormasina sau muzica prea tare ma deranjeaza.
7.       Aglomeratia. Pentru ca tin la spatiul meu intim!
8.       Fumul de tigara in exces. In cantitati mici, merge. Dar cand deja e peste tot, nu mai e amuzant.
9.       Alcoolul in exces. Putini oameni sunt amuzanti cand sunt beti, pacat ca ceilalti nu isi dau seama ca nu sunt.
10.   Cafeaua fara lapte. No comment!
Am lasat lista cu lucrurile pozitive la urma:
1.       Caldura. Pana in 35 de grade e inca acceptabil pentru plimbare.
2.       Marea. Doar sunt Peste.
3.       Zapada. Daca ar putea sa ninga si sa fie cel putin 20 de grade Celsius, ar fi perfect.
4.       Cartile. Nu cred ca as putea sa ma modernizez intr-u totul si sa trec la formatul electronic.
5.       Scrisul. Asta se vede, nu?!
6.       Muzica. Nu conteza genul daca imi place cum suna.
7.       Cafeaua cu lapte. Oricat de putin, dar sa fie si o urma de lapte!
8.       Ciocolata. Fara numar...
9.       Alergatul in aer liber.
10.   Mersul pe jos.
Buuun! Acum aveti multe indicii pentru cadoul de Craciun. Hai, la cautat! Inca va uitati la monitor?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu