duminică, 5 decembrie 2010

Carcoteli si comentarii

Dupa cum spuneam si intr-un raspuns la unul din comentarii, eu carcotesc. Poate ar trebui sa colaborez cu Carcotasii. Asa ca, ia uite niste carcoteli!
Vremea in Belgia e ciudata tare. Bine ca nu m-am mutat aici pentru asta! Pai, dupa ce a nins frumos si s-au depus cam 4-5 cm de zapada alba, aseara a inceput sa ploua. Ce-i asta? Ras cu plans? In consecinta, azi dimineata nu mai era nici urma de zapada. Belgienii probabil se simt in siguranta pentru ca vederea zapezii chiar i-a speriat. Tare! Ei nu au mai vazut omat pe strazi de ceva ani buni. Bietii oameni, oare cum pot trai asa?!
Apropo de vreme, zilele astea un amic mi-a descris o zona din Algeria, Kabylie, si clima de acolo, care e mult mai apropiata de sufletul meu. Am vazut si poze foarte frumoase. Deci, pe lista mea de „trebuie vizitat”. Sper sa nu fiu rapita prin tarile alea, ca inca nu am bani de rascumparare...
Intorcandu-ne la Belgia, situatia politica si administrativa din tara asta te face sa te gandesti ca in Romania e mai organizata treaba. Ca sa intelegeti ce vreau sa zic, priviti aici: http://www.vimeo.com/15239617 . Ii multumesc colegului meu de la munca pentru link si iluminare. Desi, cred ca preferam sa raman in bezna necunoaserii. Nu de alta, dar acum ma intreb cum o sa supravietuiesc in aceasta jungla.
Urmatorul subiect pe lista: shopping de Mos Nicolae. Va dati seama ca Mos Nicolae e doar pretextul, cauza reala fiind faptul ca suntem femei si nu ne putem abtine. Dovada?! Pai ce nevoie aveam de inca o pereche de blugi cand deja am 4 aici si inca vreo 4 ramase in Romania? Teoretic, niciuna... Practic, nu poti trece nepasatoare pe langa o pereche de Tommy Hilfiger la 15 euro care iti vin ca turnati. Chiar daca plecasem cu ideea ca vreau raiati gri sau negri. Daca nu am gasit ce vroiam, am luat ce am gasit. Doar nu era sa plec cu mana goala din magazin!

Magazin e mult spus. De fapt, e un outlet al unui lant de magazine belgian detinut de niste turci. Asa ca spatiul arata ca un bazar, dar, exact ca in SH-urile din Romania, daca ai rabdare sa cauti gasesti comori inestimabile. Exagerez, stiu!  
Dar tot nu ma pot abtine: am blugi Tommy!!! Asta-i partea materialita din mine...
Partea spirituala a fost azi la un mini-concert de colinde romanesti. Biserica greco-catolica romaneasca din Bruxelles a organizat asa ceva intr-o catedrala catolica din centrul orasului. Printre cantareti, 7 la numar, si colega mea de camera, A. Logic ca avea nevoie de galerie. Asa ca toti prietenii ne-am strans in par! Eu am facut ceva mai mult: am tarat si 2 berberi/francezi dupa mine (ca tot vorbeam mai sus de tara lor). Neasteptat, au fost extrem de incantati de cantece. Bineinteles ca prestatia solistilor a contat foarte mult in formarea impresiei. AX a declarat chiar ca vrea sa invete sa cante la nai! As vrea sa o vad si pe asta... De fapt, nu chiar!
Piesa de rezistenta a constituit-o bonusul recitalului, adica Ciocarlia. Foarte fain interpretata la nai si pian.
Urmeaza un fel de scuze anticipate pentru toate zilele de nastere pe care o sa le ratez. Ca pentru alea care au trecut deja sper ca am fost iertata. Asadar, dragii mei, memoria mea super fiabila are si ea defecte de programare. Cel mai mare: are un talent deosebit in a uita zilele de nastere. Iar daca si le aduce aminte si ma imboldeste sa lipesc afise prin casa sau sa pun alarme la telefon, sigur uita sa si sa actioneze dupa ce le vede. Asa ca, sunt aproape ferm convinsa ca o sa uit sa va spun la multi ani la timpul potrivit si imi cer scuze de pe acum.
Deoarece viata mea se desfasoara de vreo 3 saptamani preponderent la munca si in casa, subiecte prea multe pentru expus aici nu mai gasesc. Totusi, ca sa va dau de lucru, o sa incerc sa fac din tantar armasar si sa mai scornesc niste aberatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu