joi, 16 decembrie 2010

Smart Phone

Desi e ora 22:00, eu simt inspiratia cum ma bantuie. Bine, asa o inspiratie generala si nedefinita specific, care ma face sa scriu despre toate tampeniile. Si, ca de obicei, fac o introducere care nu are nicio legatura cu subiectul efectiv al postarii.
Acum 4-5 lunii nu intelegeam de ce am nevoie de un Smart Phone, nu intelegeam de ce cineva, adica Mr. G, ar da mai bine de 200 de euro pe un astfel de gadget si nu intelegeam eu multe alte chestii, cum ar fi filosofia lui Kant si altii ca el. Cu ultimul aspect, tot nu m-am edificat (nici nu am incercat). Cu celelalte doua, nu numai ca mi-am schimbat opinia, dar am ajuns mai rau de atata!
http://www.nokia.ro/produse/cautare-si-comparare/nokia-n8 - asta imi doresc acum. In Romania nu a aparut inca, dar aici da. Nu costa decat 500 de euro... Doar atat! Mititelul! Cred ca mi-am pierdut mintile! Oricum, nu avea cum sa fie altceva decat Nokia. Ar trebui sa cer unul gratis ca le fac reclama!
Ce m-a facut sa imi doresc un Smart Phone? Faptul ca nu trebuie sa car 4 dispozitive diferite dupa mine ca sa pot sa fac poze, sa vorbesc la telefon, sa imi accesez sporadic e-mail-ul si sa ascult muzica. Plus GPS-ul. Ca mai am si eu momente de habaucenie profunda, provocate de nu se stie ce furtuni electromagnetice din stratosfera, si imi pierd temporar darul orientarii in spatiu.
Recunosc, are multe alte chestii pe el care nu imi sunt de niciun folos si la care nu o sa le pricep sensul existential niciodata, poate. Dar, sunt dispusa sa risc. Pentru toate celelalte calitati pe care le are...
Mr. G cred ca se da cu capul de pereti cand citeste aceasta postare pentru ca, daca nu era el sa ma oblige sa iau Smart Phone-ul lui cu mine (tot un Nokia, bineinteles), acum nu am mai fi ajuns aici.
Ma scuzati acum, ma duc sa numar maruntisul si sa vad cati ani imi mai trebuie pana strang cei 500 de euro...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu