luni, 20 decembrie 2010

O zi de luni irepetabila (sa speram!)

Mai intai de toate, scriu postarea asta pe calculatorul de la serviciu, desi stiu ca nu ar trebui. Dar sa consideram asta pauza mea de masa…
Motivul pentru care o scriu si nu mai am rabdare pana ajung acasa e mai complicat, dar, cred ca aveti timp, asa ca o sa il expun. Pai, nu am chef sa fac altceva, ca e asa frumos afara incat ma gandesc numai la cat de tare m-as plimba prin zapada. Plus ca, la un moment dat, tot trebuia sa scriu ceva si din birou.
Dar, sa ne lansam in povestire !
Iubitul meu coleg de birou, numitul BV, a decis sa isi rupa piciorul. Bine, nu cred ca a fost vointa lui proprie, dar a reusit sa atraga acest ghinion. Asa ca acum e in spital, asteapta sa fie operat. Noroc cu Facebook ca am reusit sa aflu ce candidati are la testare saptamana asta si ce ar trebui sa fac cu ei. In mare, ca in detaliu urma sa ma lamuresc in dimineata asta deschizand calculatorul de la munca.
Numai ca, stiti voi chestia cu socoteala. La noi s-a schimbat server-ul si azi dimineata nu am reusit sa imi accesez contul sau Outlook-ul sau agenda etc. In timp ce ma chinuiam sa fac toate astea sa mearga, suna si BV care vroia sa ii caut nu stiu ce document care ar fi trebuit sa fie pe biroul lui foarte « ordonat ». Printre altele, imi spune ca persoana care trebuie testata azi o sa vina la 11.00. Bine, pana la 11.00 scot IT-istul din gaura de sarpe veninos si il fac sa imi rezolve contul ca sa am acces la documente.
Apoi constat cu stupoare ca si imprimanta a decis sa faca greva ! Oau ! Dar mi-am pastrat zambetul pentru ca sunt constienta ca incruntarea provoaca riduri.
Siiii…. Candidatul a venit la 10 ! Bine ca intre timp am reusit sa accesez testele.
Oricum, problemele s-au rezolvat partial, adica eu am acces la cont, dar cel al lui BV nu e activ. Deci nu am cum sa intru sa verific adresa principala de e-mail.
Concluziile mele :
-          BV o fi scapat cu viata dupa cazatura, dar din mana mea nu cred ca mai are aceasta sansa. Acum si-a gasit ?! Inainte de Craciun ?! Eu deja sunt pe viteza de vacanta… Si o sa fie indisponibil destul de mult timp.
-          Tehnica de calcul din dotare simte ca vine vacanta, deci sa nu fortam nota !
-          Nu prea am inspiratie la munca, asa ca nu o sa mai repet curand experienta cu scrisul pentru blog de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu