joi, 9 decembrie 2010

Ceva lipseste…

De cand cu noul job viata mea a intrat pe un fagas „normal”. Adica ma trezesc la 7, la 8 plec de acasa, la 9 ajung la serviciu, la 17.30 plec de la serviciu (unde am stat toata ziua in fata calculatorului!), la 18.15 ajung acasa unde reiau partea cu calculatorul. As putea sa ies in oras dupa munca, dar e frig. Astept sa se mai incalzeasca.
Programul asta mi-a provocat ceva nemultumiri zilele astea si tot incercam sa imi dau seama care e problema. Aseara m-a izbit! Noroc cu Inception, ca mai gandesc si eu!
Problema e ca ceva lipseste. Si, spre dezamagirea lui Mr. G, nu o sa cad in extrema romantioasa a povestii. Deci, ce lipseste? Cititul si sportul!
Mi-am dat seama ca ma plictiseste calculatorul, ca nu zice nimic interesant. Bine, asta stiam de mult, dar sentimentul s-a accentuat dupa ce m-am lasat de Travian. Adica, Facebook-ul nu e a opta minune a lumii! Nici resurse sa scriu nu mai gaseam... Pana mi-am dat seama ca vreau sa citesc o carte. Am incercat sa descarc ceva fain de pe Internet, dar nu pot sa o citesc de pe calculator. Prefer sa simt cartea in maini si sa ma port frumos cu ea pentru ca imi daruieste o parte din mine.
Problema e putin mai complicata in a-si gasi rezolvarea, deoarece nu vreau sa citesc in limba romana (nu imi este de ajutor in a invata sa gandesc cu adevarat in engleza/franceza). Pentru carti in limba materna, puteam sa il rog pe Mr. G sa imi trimita o parte din biblioteca personala... Pana la urma, am facut rost de 2 carti in limba engleza, dar nu cred ca ma satisfac pe deplin. Pe lista de cumparaturi de anul viitor au rasarit niste carti SF in limba engleza! Asimov, Herbert si Farmer ma asteapta!
Cu sportul e mai complicat deocamdata, ca inca nu ma lasa sufletul sa dau bani pentru a merge la sala sau la bazin (aici mai trebuie si echipament). Si e prea frig pentru alergat! Asa ca, ori ma apuc de Pilates acasa, ori mai am rabdare. Sau as putea sa descarc cursul de aerobic/streeptease al lui Carmen Electra si sa incep sa exersez...
Acum ma duc sa cercetez cartile, ca e prea tarziu sa ma apuc sa topai prin vastul apartament.

2 comentarii:

  1. Aerobic se gaseste.http://www.youtube.com/watch?v=Sz1cV5StGU8&playnext=1&list=PL1F3399A21EF09AF1&index=13
    Cat despre carti, daca le vroiai in format electronic le gaseai(gaseam pe KTortent).
    Spor la munca, noi astia din familie(eu +Sot) consideram ca esti o norocoasa ca ti-ai gasit repede job.
    Pupam

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) mersi! oricum, aerobic acasa nu prea are farmec... si, am facut rost de carti in engleza!!! pupici si voua (cei mai multi albinutei, bineinteles).

    RăspundețiȘtergere