joi, 23 decembrie 2010

Eu si emoticons-urile

 Uite asta subiect stupid pentru o postare! Remarca asta nu va da dreptul sa va orpiti din citit fix aici, da?! Continuati!
Eu si Y!Messenger avem o relatie apropiata, chiar intima as putea spune... Mai ales de cand mi-am parasit tara natala. Am incercat si Skype, si Facebook, dar nu am fost la fel de multumita. Pentru ca stiti ce imi place cel mai mult la programelul asta?! Da, corect, the emoticons!
Le ador pentru ca mi se par foarte expresive. Si cum mie imi place sa exprim ce simt, le folosesc intens. As putea spune chiar ca le abuzez! Cand te exprimi in scris (nu toata lumea are casti si microfon), ai nevoie de niste elemente care sa transmita starea de spirit si mesajul din spatele cuvintelor. Mai ales ca nu imi place sa scriu foiletoane in fereastra de mess. Pe astea le pastrez pentru blog.
Si pentru ca prietenii imi cunosc slabiciunea, zilele trecute, cineva mi-a facut o surpriza: mi-a trimis o lista cu hidden emoticons! Norocul meu, nefericirea lui... Ca toata ziua mi-am petrecut-o experimentand noutatile si trimitandu-i lui mesaje cu toate fetele din lista! Mai Paul, nu crezi ca vorbim cam mult pe mess?! :)))) sau mai bine =))
Tragedia a survenit cand am vazut doua fetisoare simpatice, respectiv piratul si transformerul, marcate cu asterisc si cu observatia ca nu merg decat in varianta web a programului. Ce ii aia? Cum fac sa le folosesc? M-am prins eu pana la urma si le-am folosit si pe ele. Cu ocazia asta am descoperit si ca in webmessenger emoticons-urile sunt ma dodoloate/rotofeie si se misca mai vioi.
Si, in loc de incheiere, va mai spun ca mi-am printat lista cu fetisoarele in 2 exemplare: unul la birou si unul acasa. Ca sa fiu sigura ca nu ratez momentul!
A, sa nu ma intrebati ce varsta am!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu