duminică, 2 ianuarie 2011

Bilant + lista

Pe data de 31 decembrie 2010 s-au implinit 3 luni de cand sunt in Belgia. Si s-a sfarsit si anul mentionat. In spiritul traditiei (inventata de nu se stie cine), fac si eu un bilant si o lista cu lucruri de facut in 2011. Partile foarte personale le-am cenzurat, asa ca nu va asteptati la cine stie ce dezvaluiri incendiare!
In 2010 am reusit sa imi schimb viata cu 180 de grade, decizia fiind luata in 2 zile. Nebunie curata, nu?! Ce am castigat? Pe mine. Si un loc in mijlocul Europei.
Printre marile realizari ale anului trecut, mai pot mentiona:
-          Blogul;
-          Primul text literar de fictiune iesit din mainile mele si tastatura calculatorului;
-          Reaparitia in viata mea a unor prieteni de prin anii tineretii (a se citii scoala generala si liceu), oameni cu care se pare ca inca am ramas pe aceeasi lungime de unda;
-          Un job in Bruxelles.
Pentru anul care tocmai a inceput imi doresc:
-          Sanatate, ca sa pot face tot ce imi trece prin cap. Pazea!!!
-          Inspiratie, ca sa pot scrie.
-          Intelepciune, ca sa iau deciziile potrivite pentru mine in orice situatie.
Si lista cu ce vreau sa fac neaparat in 2011:
-          Sa scriu un roman;
-          Sa imi fac un tatuaj;
-          Sa invat limba franceza (mai ales gramatica) si un pic de olandeza;
-          Sa imi pastrez prietenii (putini, dar buni!).
La finalul aceste postari serioase, mentionez ca vor urma noi postari spumoase. O sa incerc sa scriu mai des pentru blog, ca sa va tin interesul treaz!

2 comentarii: