duminică, 9 ianuarie 2011

Raceala de Belgia

Pe la sfarsitul anului trecut, o mica raceala a decis sa ma viziteze. Nimic deosebit, o usoara durere de gat remediata cu ceaiuri fierbinti si o farnaiala nazala care a cedat in cateva zile. La intrarea in noul an eram ferm convinsa ca am scapat definitiv de germenii nenorociti care m-au chinuit.
Insa germenilor le-a placut la mine! Asa de tare ca pe 2 ianuarie, m-a palit o raceala la sinusuri care m-a lasat fara grai. La propriu, pentru ca ma dureau si maxilarele. Hmm, nu stiu de ce vorbesc la trecut, ca lucrurile nu s-au lamurit inca.
Principalele manifestari ale nenorocirii sunt dureri de fata/sinusuri atat de puternice incat nu ma pot apleca si o stare de disconfort stomacal accentuata. Plus deficiente de concentrare si organizare intelectuala (naspa tare!). Azi am decis ca prefer sa raman cu a doua manifestare, ca poate scap de jumatatea de kilogram instalata gratios pe mine cu ocazia sarbatorilor. Nu de alta, dar blugii mei Tommy au inceput sa carcoteasca.
Si uite asa o tin de o saptamana... Dar azi m-am enervat foarte tare pe raceala. M-am trezit de dimineata si nu ma durea nimic. Si mai iesise si soarele!!! Am convins-o pe A sa iesim la cumparaturi (ma scuzati, shopping!) ca sunt reduceri in toate magazinele. Si ajungem noi „la paradisul femeilor”, adica depozitul/outlet Dod, si in toiul scotocelii raceala loveste din nou. Dar eu am ramas pe baricade... Oricum, ea a fost mai incapatanata decat mine si mi-a provocat o durere de nas si sinus frontal incredibila. Totusi, ca un exemplar feminin autentic ce sunt, nu am venit acasa cu mana goala. Dupa-amiaza a cedat nenorocirea si acum ma simt bine. Incredibil!   
Draga mea raceala, stiu ca ma iubesti, dar nu iti este rusine sa ma deranjezi la shopping?! Adica, la serviciu nu e nicio problema ca sefa ma iubeste si ma lasa sa plec mai devreme acasa... Dar chiar cand fac ceva consumatorist care ajuta la reglarea nivelului de endorfine (se presupune, nu cred ca s-a demonstrat), atunci te gandesti sa ma agasezi?!
Oricum, azi am decis ca o sa scap de ea... De maine luam masuri drastice, asta incluzand chiar si o vizita la medic.
Ce mi se parea mie ciudat e faptul ca in Romania, la -15 grade Celsius, nu am patit niciodata asa ceva. Si aici, la caldurica, ia uite! Dilema mea a fost rezolvata de o explicatie medicinista: clima e de vina pentru ca e umeda si moale si incurajeaza dezvoltarea scarbelor de bacterii. Sper sa ma imunizez in cateva luni...
Partea pozitiva e ca draguta de raceala m-a tinut in casa week-endul asta si asa i-am descoperit pe Ilarianti. Si se pare ca nu mi-a afectat nici facultatile intelectuale. Prea tare...  

2 comentarii:

  1. Raceala de Belgia ti-a afectat mainile, tu nu mai treci pe la blog? Asteptam, asteptam....

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca m-a lasat fara replici amuzante... Si decat sa scriu intr-un registru serios, mai bine nu. Dar o sa revin in forta!

    RăspundețiȘtergere