sâmbătă, 8 ianuarie 2011

www.ilariant.ro

Fiind afectata serios de o raceala bine adaptata la mediul belgian (cedeaza greu si are cele mai nastrusnice manifestari), m-am gandit sa stau ca pensionarul in casa si sa ma uit la filme. In aceasta stare in care capacitatile intelectuale imi sunt afectate de durerile faciale provocate de inflamarea sinusurilor, sigur nu aveam chef de thrilere psihologice care sa necesite concentrare profunda si atentie deosebita. Asa ca am cautat si eu comedii romantice, bineinteles. La ce filme poate sa se uite o femeie?! Remarca asta am scris-o ca sa ii scutesc pe unii sa exprime niste misoginisme...
Deci, criteriul de cautare pe Google a fost „comedii romantice 2010”. Au rasarit in lista mai multe filme din care am selectat „How Do I Know” si „Love and Other Drugs”. Bineinteles ca fiind relativ noi filmele a durat ceva pana am gasit un torent competent si, pana sa ajung la asta, am avut parte de mai multe variante care s-au finalizat cu alerta din partea anti-virusului....
Pana la urma am reusit sa descarc doar al doilea film, la primul inca mai lucram. Si ma apuc si eu sa ma uit. Dragutel, mai ales partile in care Jake Gyllenhal si Anne Hathaway sunt complet dezbracati (ca sa stea de vorba, desigur!). Faine specimene umane! Dar, unde e comedia?! O poveste de dragoste intre un mascul adult cu complexe de inferioritate si impotent emotional si o tipa de 26 de ani bolnava de Parkinson nu e comedie!!! La final chiar devine lacrimogen. Mai ales pentru doamne si domnisoare, ca oricum ei nu s-ar uita la asa ceva. Recunosc, mi-a smuls niste zambete in coltul gurii, dar atat.
Asa ca mi s-a dus si programul de comedii. In asteptarea unei variante bune a primului film, am inceput sa navighez pe Facebook (oare cand o sa dau delete la cont?!), ca serverul de Travian e abia la inceput si se misca greu. Si, pe peretele unui prieten gasesc un link plantat de colega lui de apartament. Apas si eu sa vad ce prostii se mai arata lumii in reteaua de socializare. Nu ca ei doi ar impartasii lumii prostii.
Cand colo, ce sa vezi?! Era de ras. Chiar era de ras. Erau cei din grupul Ilariant cu o sceneta in grai neaos ardelenesc. Si dupa sceneta cu Foamea (http://www.youtube.com/watch?v=C_sLin6vngQ), curiozitatea m-a impins la Pepe-Lepe (http://ilariant.ro/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=1&video_id=68) siiii... am ras!!! De multa vreme nu am mai ras cu atata convingere. Si apoi m-am uitat la restul filmuletelor de pe site-ul lor. Faine. Nu toate la fel de reusite ca si Pepe-Lepe, dar merg. Dupa ce termin cu postarea, ma intorc pe Youtube sa mai caut si altele.
Cei care sunteti din alte zone ale tarii (adica nu din Ardeal), daca va intrebati daca chiar asa se vorbeste pe acolo, raspunsul este „da”. De cand mi-am redescoperit vechi cunostinte ardelene pe Facebook (bata-l sa-l bata de Facebook!) si vorbesc cu ele mai des, am revenit si eu la "ioi" si "no". O adevarata bruxelleza, nu?!
Si uite asa, in loc de comedii romantice m-am ales cu Ilariant. Mai bine! Vi-i recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu