marți, 4 ianuarie 2011

Despre socializare pe Internet

Pana acum vreo 3 luni ma feream sa imi fac publice pozele sau datele personale pe Internet. Motivele sunt lesne de inteles pentru cunoscatori. Pentru necunoscatori, fie sa ramana misterul neelucidat!
Bine, nici acum nu ma dau in vand dupa publicarea pe toate site-urile, dar nu mai sunt atat de crispata cand vine vorba de a-mi constitui un profil. Nu sariti, ca profilul de Facebook e tot cu circuit inchis!
Mai nou incerc sa popularizez blogul ca sa ma edific daca scrierile mele chiar prind la public. Si, avand in vedere ca m-am reapucat de Travian (inca mai caut un tratament pentru aceasta dependenta), am decis sa imi afisez blogul si la profilul din joc. In consecinta, de vreo 2 zile link-ul blogului meu troneaza majestuos si pe serverul ro3. Initial ma gandeam ca poate o sa il acceseze vreo cativa oameni intr-un an intreg cat o sa dureze jocul, dar azi mi-am schimbat parerea. In bine.
Doar astazi am primit vreo 3 mesaje in joc in care necunoscuti imi spuneau ca au deschis blogul si ca le place. Incurajator. De la asta s-au nascut tot felul de conversatii si am mai descoperit niste cantareti, un alt blog etc.
Amuzant e faptul ca, pe langa ca le place ce e scris, le place si profilul meu. Am ajuns la concluzia ca poza in rochia mult iubita atrage multi admiratori. Dragilor, sa stii ca, de obicei nu am o coafura atat de pompoasa, niciun machiaj elaborat si nici nu umblu in rochii de bal! Dar, indiferent cu ce sunt imbracata, tot ideile astea le am in cap... Stiti voi, afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul!
Tot pe Travian mi-am pus la profil si locatia actuala, adica Bruxelles. Asta a generat si mai multe mesaje interogative si pline de uimire: „Chiar esti acolo?”. Pai, daca asa scrie, da!
In cele trei luni am devenit mult mai deschisa la discutii cu necunoscuti pe Internet. Bine ca mai am contacte si cu oameni adevarati ca, daca nu, toti prietenii mei chiar erau in laptop! Incapator dispozitiv...

2 comentarii:

  1. Abia faptul ca, indiferent ce ai (sau nu) pe tine, tot aia ai in cap, ne ingrijoreaza cu adevarat... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa ca pun io mana pe tine! si chiar nu o sa conteze cu ce sunt imbracata! :))))))

    RăspundețiȘtergere