marți, 31 mai 2011

Reclama moca

Moca, adica pe gratis... Nu va ganditi ca fac reclama la vreun soi de cafea. Dupa cum probabil ati observat, in ultimele luni m-am implicat destul de activ in sustinerea un ui site/proiect initiat de numitul PaulBoncutiu/www.textconstruct.eu.
Poate postarea asta pare putin redundanta, dar vreau sa clarific niste aspecte. Mai intai, de ce ii fac reclama?! Pentru ca, incredibil, dar adevarat, se pare ca e primul serviciu de ghost writing oferit asa public in Romania. Ghost writeri s-au mai vazut, ca doar nu crede nimeni ca Iri sau Monicuta si-au scris singuri cartile atat de bine vandute. Dar nimeni nu a facut-o asa, in gura mare. Adica trebuie sa fii prieten cu niscaiva jurnalisti cunoscuti, sau mai putin cunoscuti, ca sa ii platesti sa iti puna pe hartie maretele realizari si nu toti accepta sa ramana in anonimat. Deci, pana aici, buna idee...
Proof readingul (corectarea unui text deja scris) merge si el, ca sunt destui scriitori diletanti care au nevoie de o recitire a textului de catre o persoana neimplicata in scrierea lui. Conexat, mai e serviciul de editare texte pentru diverse ocazii (e-mail-uri prin care companiile isi fac reclama, de exemplu) pe care il gasesc util deoarece numai eu am primit cateva spam-uri/reclama de pe la diversi scrise destul de dezlanat si incorect.
Site-ul mai ofera si alte servicii, dar mie astea mi se par cele mai atragatoare si mai ... deosebite pe piata din Romania. Problema e ca grupul tinta nu prea isi da seama ca ar avea nevoie de asa ceva, dar, cu pasi marunti, proiectul a inceput sa miste.
Loc de critici si imbunatatiri, apropo de constructia si prezentarea site-ului de exemplu, este... Cine are idei si crede ca poate da un sfat competent, adresa de e-mail contact@textconstruct.eu ii sta la dispozitie. Eu, deocamdata, indemn la indulgenta ca proiectul e un fel de „one man show” si nu prea are timp sa le faca pe toate. Dar, daca o sa isi ia amploare, o sa indemn la profesionalism sporit si la o prezentare beton a serviciilor.
Asa ca, daca stiti sau banuiti pe cineva ca ar avea nevoie de asa ceva, dati mai departe.
N.B. Si ii mai fac reclama pentru ca atunci cand oamenii cauta pe Internet "Paul Boncutiu" (destul de des, dupa cum arata statisticile mele) ajung si la blogul meu. Deci, nimic nu e chiar asa pe gratis.

2 comentarii:

  1. Unde-i comentariul meu de ieri?
    Ăla în care-mi exprimam speranța că vor ajunge cu căutările și pe blogul meu... :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu nimic... eu nu am activata moderarea comentariilor, deci ar fi trebuit sa apara aici :( . cred ca o sa analizez serios mutarea blogului in casa noua...

    RăspundețiȘtergere