sâmbătă, 7 mai 2011

Provocare

Daca tot e duminica si aveti mintea odihnita, va provoc sa rezolvati o problemuta care tine de persoana mea (bineinteles!). Pe data de 3 iunie am intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului, deci o sa ma deplasez inspre Romania. Pana aici nimic deosebit...Programul meu o sa fie cam ciudat si aglomerat, cuvantul „concediu” fiind generic si fara sens in acest caz. Cred ca as mai avea nevoie de vreo 2 saptamani dupa cele 10 zile din Romania ca sa ma odihnesc. Deoarece Wizz Air a decis ca pe 1 iunie sa nu aiba nicio cursa inspre Cluj Napoca, o sa ma duc in Bucuresti, de unde o sa iau trenul inspre Alba Iulia (acolo am terminat liceul si am si jumatate de familie). O sa petrec 3 zile pe raza judetului, apoi o sa ma indrept tot cu trenul inspre Bucuresti sa stresez pentru o noapte o prietena. (Neata, draga! Sper sa nu iti stea cafeaua in gat!)
Dupa o jumatate de zi si o noapte in capitala mult prea iubitei noastre Romaniei, o sa ma indrept spre Vaslui, judet in care am inca o jumatate de familie. Mai stau si pe acolo vreo 4 zile si, in final ma duc la Bacau pentru a lua avionul inapoi spre casa. Sa scap cu viata dupa aceste 10 zile e provocarea mea.
Provocarea pentru voi este sa imi spuneti cum o sa reusesc sa fac cu bagajul!!! Adica, daca tot ma preumblu atata, chiar nu am chef sa iau bagaj de cala si sa tarai un troler prin toata Romania. Asa ca, in rucsacul laptopului, pe langa laptop (imperios necesar din motive de munca!) trebuie sa imi mai incapa si lucruri pentru evenimentul la care o sa particip si pentru vreo 3-4 zile de bantuit prin Romania. Ca dupa ce ajung la Vaslui, problema e rezolvata: mai am lucruri acolo cat sa deschid un magazin...
Daca vremea o sa fie in iunie cum e acum, o sa am o problema si mai mare pentru ca va trebui sa car haine groase. Apropo, in Bruxelles au fost ieri 26 de grade si azi e cam la fel. Am auzit ca in Romania se pregateste Mos Craciun sa vina...
Deci, dragilor, ce ma fac?!

6 comentarii:

  1. Spune-mi cum sa procedez-cu banerul-si se rezolva.
    Saru'mina,
    Alexandru-Fosile.

    RăspundețiȘtergere
  2. În afară de rochia/ținuta de gală, ia haine pe principiul foilor de ceapă: subțiri dar mai multe. Or să-ți țină și de frig, dar nu vor ocupa loc.

    RăspundețiȘtergere
  3. va fi interesantă călătoria :-)
    la Bacău e destul de frig azi, dar se pare că pe duminica viitoare se va mai încălzi. Așa sperăm noi, c avem o nuntă în familie :-)
    Cu schimbul de bannere... eu îl pun bucuroasă pe al tău. Încă nu mi-am făcut și eu unul...da...vedem noi cum se rezolvă. „I need a little help from my friends”... :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ silavaracald: cica o sa fie canicula in iunie :D deci, fara multe straturi!

    @ dagatha: incalziti vremea! ca vine io! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. facem focul dacă e cazul :-))))

    RăspundețiȘtergere
  6. deci, pe 10 iunie sunt in bacau. aprindeti focurile pe dealuri, fumegati, puneti panouri solare, ce vreti voi, dar sa fie cald!

    RăspundețiȘtergere