miercuri, 4 mai 2011

Promptitudine maxima!

Cine spunea ca in Romania companiile nu reactioneaza prompt, mintea cu nerusinare. Eu am avut parte zilele astea de un raspuns atat de prompt la o solicitare facuta on-line incat era sa cad jos. Noroc ca stateam pe scaun! Pacat ca „raspunsul” nu oferea informatiile pe care le-am cerut eu...
Ca tot romanul, prin Romania am avut si eu o masina. Teoretic inca o mai am... Si, ca tot romanul, prinsa fiind de banci, automobilul a fost achizitionat in leasing. Stiu ca acum va asteptati sa va spun ca am vreun Audi A6 sau vreun BMW ultimul racnet, dar nu e asa. Pe numele meu e doar un amarat de Logan, alintat dragastos Purcelu’.  Fiabil si cuminte Purcelu’ pentru ca in 4 ani si jumatate nu ne-a facut niciodata probleme.
Cum i se apropie ceasul contractului de leasing (prin decembrie), ne-am gandit ca poate il putem termina mai repede ca sa scapam de costurile astronomice ale reviziilor care trebuie facute obligatoriu la firma de unde am cumparat masina. Asa ca eu, titularul de contract, am trimis un e-mail la cei care vand Loganuri in leasing si am pus 4 intrebari: ce formalitati trebuie sa indeplinesc ca sa achit anticipat, daca se poate ocupa altcineva care are imputernicire de chestiunea asta, daca pot inmatricula masina direct pe numele altcuiva si cine se ocupa de formalitatile de inmatriculare.
A doua zi am si primit raspunsul. Cand am deschis e-mailul, nu imi venea sa imi cred ochilor. Dar cand am deschis mesajul propriu-zis am fost si mai socata! Ce raspunsuri la intrebari, dom’le?! Direct factura proforma cu cat mai am de platit si cu termen de plata... Cel putin am lamurit partea cu formalitatile. Si mai imi scriau ei alte balarii din care am dedus ca trebuie sa le trimit certificatul de inmatriculare in termen de x zile de la efectuarea platii. Dar nicio referire la numele persoanei care va fi proprietarul sau alte raspunsuri la intrebarile mele.  
Nu vreti sa stiti ce invective mi-au trecut prin cap cand am terminat de citit mailul... Plus ca au dat un numar de telefon pentru contact si nu raspunde nimeni!
Uite asa, am benefiaciat de un raspuns prompt nevoie-mare, dar care nu prea avea legatura cu intrebarile mele. Bine totusi ca mi s-a raspuns!

4 comentarii: