marți, 17 mai 2011

In sfarsit!

La fix doua saptamani de la prima noapte dormita in casa noua, adica sambata, am reusit sa definitivam decoratiunile interioare si sa dam o forma temporara-definitiva apartamentului care, cica, imi apartine pentru urmatorii 3 ani. Bine, 3 ani fara 2 saptamani! Hi hi!
De ce a durat atat?! Pai, inainte de toate, a necesitat o curatenie serioasa, frecat si surluit pe la toate colturile si incheieturile. Recunosc, nu m-am ocupat eu de aceasta activitate. AM, noua mea coleguta de apartament, s-a incapatanat sa rezolve ea tot si a frecat o saptamana intreaga cat e ziulica de lunga. Oricum, am fost total de acord cu ea cand a afirmat ca, probabil, in apartamentul asta nu s-a mai facut curat de vreo cativa ani. Adica faianta din bucatarie era bine ascunsa sub tot felul de pete cauzate de alimentele vehiculate prin incapere de-a lungul timpului, geamurile impiedicau admirarea privelistii si usile aratau de paraca ar adaposti o panoplie de amprente in scopul identificarii ulterioare.
Urmatorul impediment in finalizarea decoratului l-au constituit cele 2 canapele gonflabile aduse tocmai din Franta si care au fost furnizate fara pompa aferenta. Mai ca m-a tentat sa incerc sa imi maresc capacitatea pulmonara umflandu-le „manual”, dar m-am gandit ca, la fel, as putea doar sa imi provoc lesinul. Deci, m-am abtinut si am cautat solutii adecvate. Mai intai am dat o raita pe la un magazin specializat in comercializarea produselor pentru casa si gradina, dar nu aveau ce vroiam noi. Apoi am cautat pe site-ul de unde am achizitionat canapelele. Am si gasit: costa 4 euro si transportul inca vreo 14. Deci, pas! Dupa cercetari intense pe Internet am reusit sa ne dumirim ca un obiect de genul celui pe care il cautam noi disperate ar putea fi gasit la Decathlon. Asa ca, sambata am facut o excursie in capatul celalalt al orasului si am achizitionat un „gonfleur a pied” de 5 litri. Cand am ajuns acasa cu trofeul, direct de umflat saltele m-am apucat! Am fost foarte incantate de rezultat.
Dar sa va descriu apartamentul mai in detaliu...
Dormitorul e echipat cu 2 paturi gonflabile (in viitor o sa fie utilizate pentru musafiri), foarte zgomotoase, deci imposibil de utilizat in scopuri XXX. Si, nelipsitele bare de la Ikea, care incep sa se dovedeasca insuficiente pentru multitudinea de haine pe care pot sa le aiba doua femei. Dar sunt convinsa ca mintile noastre crete o sa gaseasca solutii creative la aceasta problema. Dupa cum se poate observa mai jos, patul meu e alan-dala, ca de obicei, dar Ursul si Sosy nu lipsesc din peisaj.


Camera de zi are doua „colturi tematice”. Incepem cu cel creat in jurul celor doua fotolii de piele (nu glumesc, chiar sunt de piele!) si a masutei metalice careia ii lipseste sticla de deasupra deocamdata. In zona mai avem si semineul si coltul cu icoane apartinandu-i lui AM.


In zona centrala a camerei puteti observa una din cele doua canapele gonflabile, in culoarea ei originala. In colt, sub geam, se remarca un cuptor cu microunde transformat in bancheta/masa de calcat. Urmeaza sa i se adauge o perna colorata de la Ikea. De ce a suferit aceste transformari nedemne de el?! Pentru ca nu suntem pasionate de utilizarea lui... Si in bucatarie numai ne-ar incurca. Asa ca, a mea creativitate a lovit din nou si, dupa ce m-am asezat din intamplare pe el, am decretat ca o sa fie transformat in loc de sezut.

Urmeaza coltul canapelei nr. 2, care a fost acoperita cu un material mai colorat. In acelasi colt, se poate remarca si cutiuta miraculoasa care ne aduce Internetul in casa. Mai cu opinteli, ce-i drept, ca doar suntem in Belgia.

Bucataria, cam mica pentru gusturile mele, dar suficienta. Pe frigider troneaza un ghiveci cu patrunjel ecologic pe care AM il utilizeaza frecvent la ciorbe. Sper sa nu il innece, ca din prea mult zel, il uda des...

Bucataria e dotata si cu un mic balcon (maximum 1 mp). Ia utati ce vedem din balcon. Remarcati bradul cel imens.


Mai avem un hol la intrare si o baie aproape neinteresanta.

Cat despre privelisti si imprejurimi, las pozele sa vorbeasca de la sine.
asta vedem de a geamul din camera de zi

copacul acesta vrea sa ne intre in casa...

cladirea in care locuim

pe strada...
Ca sa nu ma lungesc prea mult si sa va plictisesc, pacatele mele, alte detalii (vecini, proprietar, contracte si costuri) in urmatoarea postare. Deci, tineti aproape!

6 comentarii:

  1. Aveti si bradul pentru Craciun :))O sa-l impodobiti din balcon.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce idee geniala! si inca e unul eco si urias. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. I liky-like :) Si i-au picat floricicile plantutei.. :( Pana vin io in vizita cred ca da flori noi :))
    Felicitari fata, ia-te si bea un kriek (2,3)
    (vad ca imi fac un obicei de ati aminti sa bei kriek de fiecare data cand iti las un comment :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. hei, corupatoare de oameni seriosi ce esti! :)) au chicat floricile, dar ii dau frunze noi. la ce frumos ii vorbesc si o amenint, ar fi si ciudat sa nu evolueze. :D si o sa bag si ceva kriek, cred ca in week-end... si o sa ma gandesc la tine. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. aceeasi sosy alba si pufoasa si... adorabila??? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. aceeasi! unica si inconfundabila... deja are 11 ani de cand e la mine si ma insoteste peste tot. copiii fac lucruri traznite. :D

    RăspundețiȘtergere