marți, 19 aprilie 2011

Cum se ajunge la blogul meu...

Tot umbland pe la statistici sa vad care mai intra pe aici si cine o sa primeasca neaparat volum cu autograf din primul meu roman publicat, am dat cu ochii si de ce cauta lumea pe Google de ajunge la blogul meu. Si cum s-au adunt cam multe sintagme care mi-au starnit ganduri ironice, am decis ca e momentul sa le impartasesc lumii. Replicile mele ironice, nu neaparat cautarile altora!
Asa, cu liniuta si de la capat, in ordinea aparitiei la statistici si nu in functie de altceva:
-          „cat timp poti sa ramai cu masina in belgia” – Pai eu de unde sa stiu?! Daca ma intrebai direct, poate ma interesam. Asa, stai si cauta! Daca afli ceva, te rog sa imi spui si mie ca ma intereseaza.
-          „pot sa imi asum riscuri” – Serios?!  Si eu! Toti putem, totul e sa si vrem. Oricum, nu inteleg de ce cauti asta pe goagle...
-          „excursie bruxelles si epso 2011” – 2 in 1?! Tare!
-          „cum pot asculta muzica fara sa tot umblu la maus” – Sincer?! Nu m-am intrebat niciodata. Daca gasiti raspunsul la mine pe blog, sa ma anuntati, ca asta inseamna ca mai scrie cineva pe aici si eu habar nu am.
-          „cum imi pun internet in belgia” – Cu grija! Si sunand la distribuitorul pe care l-ai ales... Dar fii pregatit ca serviciile sunt proaste tare!
-          „paul boncutiu” – Bine ca l-am pomenit, ca iaca asa imi fac reclama indirecta! De aia il enumar si aici. Sper sa nu imi ceara bani pentru asta...
-          „cum demonstrezi experienta pt epso” – Cu acte!
-          „vreau doar sa impart sentimentele mele pentru magnolii” – Aaaa, lasa un comentariu! Sau fa-ti un blog. Totul e posibil, cheia e la tine.
-          „pt tiitul in ureche, ce pot sa iau” – Mai intai, e tiuit, nu tiit. Mai apoi, du-te la ORL-ist, nu te mai trata singur ca s-ar putea sa ramai fara ureche.
-          „imi e de-ajuns sa fiu eu insami” – Felicitari! Ai descoperit secretul fericirii!
-          „pase in doi cu schimb de locuri” – Handbal, baschet?! Pot sa iti explic tehnica, am facut ceva baschet in tinerete...
-          „www.facebook.comcand iti va fi dor de mine, aminteste-ti” – Habar nu am cine esti si ce cautai de fapt, deci nu cred ca are cum sa imi fie dor de tine. Dar sunt convinsa ca exista cineva care isi va aminti de tine.
-          „nasul omului e sanatos atunci cand nasul e umed” – Repetitie! Chiar nu era nevoie sa fie pomenit nasul de doua ori.
-          „proiectul vreau sa ma integrez si eu” – Este un astfel de proiect?! Interesant...
Toti oamenii astia probabil ca aveau si ei o nevoie stringenta cand au cautat asta, dar, din nefericire pentru ei si din fericire pentru mine, au ajuns la blogul meu. Sper ca nu s-au plictisit.
Ce altceva am mai aflat cotrobaind prin statistici? Ca blogul meu e accesat de persoane din China, Rusia si Arabia Saudita, de exemplu. Sper ca sunt vorbitori de limba romana, ca altfel nu are niciun haz. 
In concluzie, mi se diversifica audienta. Cred ca daca as fi scris chiar tot, axact ca intr-un jurnal, acum eram publicata deja. Cand ma mut in urmatoarea tara...

2 comentarii:

  1. Mi-a placut aia cu "imi e de-ajuns sa fiu eu insumi". E un mare adevar!:)) Interesante cautarile astea; se pare ca oamenii isi cauta o identitate pe google uneori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... Ce ne-am face fara Google?!

    RăspundețiȘtergere