vineri, 22 aprilie 2011

Ca tot vine Pastele...

... m-am gandit sa va ametesc cu ceva usor si sa va urez si eu „Paste fericit si linistit alaturi de cei dragi!” (pentru traditionalisti, fara ironii!), „Sa pasteti fericiti!” (pentru aceia mai sturlubatici, tineri si nelinistiti dintre voi) si/sau „Mini-vacanta placuta si plina de distractii pe gustul vostru!” (pentru cei care nu sarbatoresc cu adevarat Pastele). Am facut urari diferite pentru ca nu vreau sa las pe nimeni „ne-urat” si stiu ca cei care mai arunca cate un ochi pe aici au opinii diferite.
Acum ca am rezolvat si „corvoada” asta, sa va povestesc ce planuiesc eu pentru duminica, ca doar nu va las sa scapati asa usor de mine. Deci, ca un lider de haita ce sunt (ha ha ha) am dat adunarea si am decretat ca o sa facem un picnic. Pana la urma am decis ca gradina biroului meu e locul cel mai potrivit pentru ca am avea la indemana (sau indepicior) toate lucrurile utile: vesela, cafetiera, toaleta, masa si scaune... Asa ca ar fi un picnic mai comod. Sefa nu a zis nu, deci gasca se aduna in gradina.
Am impartit si sarcinile:
-          MC o sa faca salata boef. Sper sa gaseasca si radacina de patrunjel pentru ca e cam „rara avis” pe aici. Si a zis ca o sa faca singur maioneza, ceea ce ma cam sperie...
-          A si O o sa se ocupe de friptura de purcel (groh, groh), ca mielul nu ii place lui MC. Sper ca nu au uitat sa puna si doi cartofi in tava si sa procure si cele necesare pentru o salata.
-          Eu o sa ma ocup de cozonaci. Asta daca gasesc tot ce imi trebuie... Inca mai am de achizitionat drojdie (caut uscata, cum e cea de la Dr. Oetker) si praf de cacao. Nebuna tara, ca abia am gasit esenta de rom. Si nu ma trimiteti la magazinul romanesc, ca am fost deja! Dar despre asta intr-o alta postare, ca cica in preajma sarbatorilor nu trebuie sa fim rautaciosi (desi, cred ca as fi doar realista...).
-          Daca M catadicseste sa ne onoreze cu prezenta, o sa aduca bauturile. Sper sa ma anunte in timp util, ca daca nu trebuie redistribuite sarcinile.
Nu am pomenit nimic de oua rosii pentru ca nu am gasit vopsea rosie. Poate are MC mai mult noroc azi, la piata mare.
Sper sa fie vreme frumoasa, ca nu am chef de stat in casa. O sa facem si ceva poze si o sa revin cu o povestire despre cum a fost. Sau doar cu imaginile...
Pana una, alta, nu mai pierdeti vremea citindu-mi blogul si dati-i drumul la vopsit oua si facut cozonaci!  

5 comentarii:

  1. Mi-am ales o urare (pe cea traditionalista), asa ca ma simt datoare sa dau la schimb gandurile mele bune pentru sarbatoarea care a prilejuit aceasta postare. Eu iti urez altceva: inspiratie, multa inspiratie, sa-mi incanti momentul cafelei de dimineata in continuare!
    Petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si acum am realizat cat sunt de egoista! Numai la mine si la cafeaua mea m-am gandit!:)) Hai ca ma consolez cu gandul ca si tie iti place mult sa scrii. M-am mai linistit!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Multumesc de urare. Chiar imi doresc inspiratie ca sa va fur zambetele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Paste fericit!

    Daca spuneai din timp trimeteam o radacina de patrunjel:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi, la fel!

    Radacina de patrunjel poti sa trimiti, caci acusica vine Craciunul. :)))

    RăspundețiȘtergere