vineri, 24 iunie 2011

Comentati?!

Ce inrebare retorica am pus si eu, ca doar raspunsul e cat se poate de simplu: bineinteles ca nu! Si asta e vizibil... Chiar asa, nu are nimeni nimic de spus/carcotit/bagat de vina la adresa postarilor mele?!
Acum vreo cateva saptamani am scris o postare despre ToateBlogurile, scopul declarat si nedeclarat fiind sa particip la un concurs. De fapt si de drept, nu sa particip propriu-zis ca asta ar fi presupus si colaborarea voastra, aspect legat de care aveam indoieli profunde. Asadar, de fapt, am urmarit sa obtin ceva reclama de pomana... Ce legatura aveati voi, cititorii mei fideli, cu concursul? Pai se premiau postarile pe tema data care strangeau cele mai multe comentarii din partea unor persoane care isi legau identitatea si de existenta unui blog.
Bineinteles ca detasat a castigat concursul Silavaracald (ca oricum iarna e frig!). Va recomand sa cititi blogul daca vreti sa va mai amuzati. Eu raman de fiecare data uimita cum niste postari aparent banale (bine scrise, ce-i drept) reusesc sa stranga o droaie de comentarii, adica peste 50 fiecare. Sincer, cateodata chiar o invidiez pe autoare.
Si as mai vrea si eu sa ii rog pe noii mei urmaritori de prin Singapore si Moldova sa imi lase un mesaj sa facem cunostinta.
Cam atat am avut eu de carcotit. Voi?!
P.S. Cei care totusi mai comentati (mai rar, dar comentati, ce-i drept), sa stiti ca imi pricinuiti tresariri placute.

8 comentarii:

  1. Acuma... cu comentatorii blogului meu e o poveste destul de lungă. Dar, pe scurt, îmi sunt (mulți dintre ei) prieteni și, după câteva comentarii on topic, ies cu voioșie off și vorbesc de ale lor.
    Nu critic TB, dar ar fi trebuit să contorizeze probabil doar comentariile legate de subiect și atunci nu știu cine ar fi câștigat.
    Mulțumesc oricum pentru recomandare. :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu destui prieteni care citesc, dar cred ca nu sunt prea guralivi. :(
    Si recomandarea chiar am facut-o cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi doresc sa-ti "pricinuiesc" nu stiu ce tresariri placute, insa ma incumet sa postez si eu un mesaj (nu de alta, dar sa se vada ca ai ceva guralivi printre prieteni -?-)!
    Acusica, zau, imi permit sa-ti transmit ca si invidia are o latura constructiva, asa ca, ai avut ceva de castigat, poate chiar mai mult decat ... cum ii spunea???? iarnaestefrig?! Categoric! Depinde insa unde....

    RăspundețiȘtergere
  4. E drept ca nu am comentat la nici una din postarile tale, pana azi, dar te citesc cu drag de fiecare data cand scrii...O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi, apreciez. Lasa ca e bine si numai daca zambiti in coltul gurii cand cititi. Eu sunt multumita!

    RăspundețiȘtergere
  6. De multe ori omit sa postez comentarii pentru ca sunt total de acord cu ceea ce spui. :))Si pentru ca abordezi toate partile problemei, eu nu mai am ce sa adaug:)) Te pup! Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai, dar de ce ""critici constructive" am parte! :)) Ei, mersi ca cititi!

    RăspundețiȘtergere