joi, 23 iunie 2011

Vizita inopinata

Ieri, dupa cursurile de olandeza (pe care le voi detalia in alta postare), o amica m-a intrebat daca nu vreau sa ma duc pana la locul ei de munca, sa luam masina pe care o lasase acolo si sa mergem impreuna acasa. Avand in vedere ca locuim in aceeasi zona, am acceptat.
Inainte sa plecam de la ore, fata a incercat sa ma avertizeze delicat ca vom fi nevoite sa trecem printr-o zona „de genul ala”. Abia atunci mi-am amintit unde lucreaza ea: intr-un hotel cu regim special. Adica, un hotel in care vii cu „femeia usoara” arvunita pe strada din apropiere, petreci intre 10 minute si cateva ore cu ea si apoi pleci. Ca sa clarificam situatia, amica mea etiopianca lucreaza la receptie (nu e peste, zic eu) si la facut curat in camere. Si mai sunt si vreo cateva romance pe acolo care intretin bunul status al ansamblului rezidential. Angajatii nu au nimic de-a face cu activitatile „ingrate” si „neortodoxe” care se petrec in camere.
Asa, deci... Am fost informata despre calitatea zonei, iar eu, in loc sa ma feresc, am afisat un ranjet si am decretat ca abia astept. Sincer, chiar vroiam sa planuiesc o escapada pe una din aceste strazi pentru ca sunt curioasa cum arata peisajul si fauna. E, aseara mi-am satisfacut partial curiozitatea.
Doamnele (femei sau travestiti) nu mi-au facut o impresie prea placuta. Adica ma asteptam sa vad ceva mai deosebit: haine cu paiete, decoltate, femei mai aratoase... In schimb am vazut tot felul de patapufnite obeze imbracate in fuste de blugi si colanti (!!!) plus geci care le acopereau destul de bine in partea superioara. Cred ca „muierile” alea nu s-au uitat la filmele americane indeajuns... Majoritatea erau supraponderale, iar cele care nu erau asa, erau imbatranite si cu fete uzate. In ciuda acestor imagini destul de neapetisante, cica clientela exista. Si inca una foarte variata: de la oameni de afaceri imbracati in costume super scumpe, pana la handicapati fizic care abia se misca singuri. Na, acum fiecare trebuie sa isi satisfaca nevoile...
Si ca sa ne intelegem si mai bine, asa in incheiere: NU sunt de acord cu traficul de fiinte umane sau cu obligarea cuiva sa se prostitueze. Despre persoanele pe care le-am vazut in zona magica, insa, pot sa afirm cu o siguranta destul de crescuta, ca au ales. Si, daca e alegerea lor, consider ca fac parte din „lantul trofic”... Daca nu ar vrea sa faca asa ceva, sunt convinsa ca s-ar gasi ceva „cinstit” de munca si pentru ele.
Aaaa, strada pe care am fost e doar una prapadita, cica cea mai bine dotata ar fi pe langa Gare du Nord. Deci, obiectiv turistic! Acolo o sa fac si poze, ca sunt convinsa ca mai sunt si alti curiosi.

2 comentarii:

  1. Povestea cineva că într-o renumită zonă cu felinare roșii, cele mai solicitate erau niște tanti cu aspect de gospodină care-și rotunjea banii de coșniță, și nu superbețele afișate în vitrine.
    Deh, ciudate mai sunt și gusturile omului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am avertizat sotul: daca indrazneste sa plateasca o uratania dinaia, divortez nu pentru ca s-a dus la c..ve, ci pentru ca a ales una asa de "low profile"!

    RăspundețiȘtergere