sâmbătă, 11 iunie 2011

Autocritica

Tocmai m-am intors de la baie unde mi-am tras 2 perechi de palme metaforice in timp ce ma priveam in oglinda. Apoi mi-am dat seama ca ar trebui sa urmez calea abordata pe vremea comunismului si sa imi fac autocritica publica. Ca sa fim cu adevarat organizati si sa va prezint in mod adecvat gravitatea faptelor mele, o sa ma axez pe 3 mari directii.

1.       Am constatat ca, in ciuda „proof readingului” asiduu pe care il fac scrierilor mele, postarile sfarsesc prin a avea mici greseli de ortografie. Mai rarute, ce-i drept, dar exista. Asa ca imi recunosc public greseala si implor mila voastra.

2.       Am neglijat blogul asta cam multe zile (vreo 10 parca), dar am avut motive mai mult sau mai putin (ne)intemeiate pe care o sa le detaliez in postarile viitoare, cel putin 2 la numar pe aceasta tema.

3.       Am fost in Romania si am sarit peste intalnirile cu multe persoane cu care chiar as fi vrut sa ma vad. Din nefericire timpul a fost foarte scurt si oboseala maxima. Singura scuza pe care o am in ce priveste a doua parte a concediului este ca am preferat sa petrec putinul timp cu Mr. G. Si tot nu a fost de ajuns...

Astept pedepsele voastre! Aveti mila!

4 comentarii:

  1. Din partea mea, niciuna, pentru că și pe mine mă strânge câteodată timpul cam tare.
    Bine măcar că ai stat cu Mr. G., că el e cel mai important în viața ta. Restul, mai pot aștepta. :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. puteai sa-ti tragi doua palme serioase si nu doar metaforice - faceau fff bine la ten (acum este in trend sa ai un ten bine ingrijit si oleaca - nu sunt moldoveanca - imbujorate)- insa pentru alte motive (poate pentru cele care nu le spui public insa le faci sau gandesti) decat cele enumerate - ha ha ha, parca sunt Mircea Badea: paranteza la paranteza. Poate deschid si o acolada!
    Hmmm.... nu asta doream sa spun!
    Ti-am citit postarile (nu pe toate ca nu prea stau bine la capitolul timp) si mi-am facut urmatoarea idee (in ciuda micilor greseli de ortografie :)))): ceea ce faci in timpul zilei (sau pur si simplu ceea ce ti se intampla fara a face tu ceva in sensul asta) te influenteaza puternic. Imi este clar ca supapa ta este blog-ul.
    Cand ma gandesc ca putea sa fie alcoolul, tigara sau .... sexul! Gata, ma opresc!
    Sa mai scriu oare? Mai bine nu, ca pe urma imi dai tu doua palme (metaforice?) pentru "gresalele" mele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai oare nu ne influenteaza pe noi toti ceea ce ni se intampla zilnic?! Pana la urma sunt produsul a tot ceea ce ne "amprenteaza" (na, ca inventez cuvinte noi, ca sa aiba carcotasii ce sa bage de vina!) de la nastere si pana la moarte...
    Blogul asta a aparut din cu totul alt scop, dar, la cererea publicului spectator, m-am apucat sa fac din tantar armasar ca sa se bucure unii diminetile cand isi beau cafeaua. Oricum, unele postari sunt putin augumentate pentru hazul celor interesati.
    Cu alcoolul nu ma impac pentru ca imi pierd hazul cand sunt ametita, tigarile imi provoaca un fel de reactie alergica, iar sexul iese din discutie ca nu sunt (inca!) destul de grasa si neinteresanta ca sa atrag privirile pe aici. Deci, fac si eu ce pot... :))))))

    RăspundețiȘtergere