vineri, 1 iulie 2011

Am revenit in eter!

Adica in blogosfera, ma scuzati pentru confuzia facuta!
De ce am avut nerusinarea sa lipsesc atata vreme?! Pai nici eu nu stiu... Cred ca ceva oboseala acumulata plus ceva cugetari profunde asupra unor planuri de viitor. Sa consideram ca mi-am luat si eu o vacanta si sa trecem peste acest moment stanjenitor.
Sa va fac un update (scuzati englezismul!) al constatarilor si intamplarilor mai haioase din ultimele 7-8 zile. Cu liniuta, de la capat, ca un mic obsesiv-compulsiv ce sunt.
-          Sambata dimineata la ora 5.30 in parcul din fata casei noastre misuna o multime de iepuri. Dinaia de camp, bine crescuti... Cred ca salasluiesc de fapt si de drept pe Domeniul Regal (norocosii!) si se intorceau si ei de la discoteca.  Sa nu ma intrebati ce cautam eu la ora aia in par ca nu va spun. E secret de stat (pe scaun)!
-          BV, colegul meu de birou (uitucilor!), a rostit primul cuvant in limba romana si acela a fost „grindina”. Incerca sa imi explice ce fel de fenomen meteorologic urmeaza in seara respectiva.
-          Africanii rasariti prin cine stie ce metode pe aici, posesori ai unei leni existentiale demna de subiect de roman si ale unor drepturi sociale mult mai evoluate fata de ale mele, au un singur gand: cum imi gasesc femeie?! Alba, daca se poate! Oare impulsurile astea au vreo legatura cu dimensiunile acelea proverbiale? Am dat si eu peste unul, mi-a promis ca o sa ma caute pe Facebook si eu il las sa ma caute ca am profilul mai confidential.
-          Vremea e indecisa tare. Ba avem zile cu 30 de grade (canicula insuportabila pentru belgieni), ba in ziua urmatoare sunt maxime de 18. Si Soarele e pe cer si te pacaleste ca e caldut... Complotul sferelor, conspiratia mondiala nu mai e de actualitate.
-          Canapeaua lui M a revenit in posesia mea pentru ca A se muta si nu are nevoie de ea. Si cum canapeaua-coltar agresiva nu cadra in peisaj in forma initiala, micul geniu creativ din mine a lovit din nou, a disecat-o si a facut un aranjament demn de Tara Minunilor. Poze, in curand, dupa ce termin.
-          Mi-a venit! Masina de cusut, nu altceva! Asa ca pot sa imi scurtez pantalonii si sa imi schimb fermoarele la fuste. Mare bucurie la casa omului.
-          Pentru ca am rapit o masa care locuia intr-o gradina, ne-am ales si cu o familie de urechelnite. Noi ziceam ca am scapat de ele, dar ieri una i-a demonstrat AM-ei contrariul si a insotit-o pana la serviciu unde a inceput sa ii misune in tricou. Sper ca aia a fost ultima, dar, ca masura de siguranta, maine o sa mai fac o epurare etnica cu insecticid. Ori eu, ori ele!
-          S-a lansat un film cu Strumfii! Yupiiiii! Trebuie vazut, mai ales ca e in 3D. Tot din categoria cinema, mentionez ca am vazut Piratii din Caraibe 4 si ca nu m-au impresionat. Adica pirat mai betiv si mai tantalau ca Jack mai rar mi-a fost dat sa vad, si am vazut vreo cativa la viata mea! Si mai recomand „Bad Teacher”, o comedie americana talamba care ma face sa ma gandesc ca asa se explica de ce ei sunt asa. Dupa ce o sa o vedeti, o sa intelegeti ce vreau sa spun...
-          Nu am primit nicio candidatura la postul de „femeie in casa”. Presupun ca nu vrea nimeni sa se mute in Belgia pe masa si cazare moca...
-          Au inceput reducerile, dar despre asta in alta postare, ca sa va tin interesul viu.
Asadar, tinem legatura.

4 comentarii:

  1. Reduceri? Ai zis reduceri? Vreau si eu macar poze:)), vezi chiar vreau poze, ai uitat ca blogul tau duce lipsa de poze, ca si al meu....

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Sper sa nu ai ghinionul sa treci pe la atomium noaptea...eu am asistat anul trecut la o scena de gen horror..niste nemernici, calcau cu masinile iepurasii de pe iarba noaptea...am crezut ca mor. De frica am fugit cat m-au taiat picioarele, nu am putut sa ii opresc si eram si intr-un soc prea mare sa chem politia.

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleu! stai ca m-ai oripilat! cum se poate asa ceva?! o sa tin minte sa nu trec pe acolo noapte...

    RăspundețiȘtergere