duminică, 27 martie 2011

Multumiri

N.B.: Daca nu faceti parte din categoria „fosti colegi de serviciu” nu prea are rost sa va obositi ochisorii sa cititi mai departe pentru ca o sa va irositi 5 minute din viata, probabil.
Pentru ca nu am datele de contact ale FostuluiMeuSef, am ales aceasta cale ca sa ii adresez multumiri publice. Dar sa ne intelegem de la bun inceput: e vorba de FostulMeuSef si nu de SefulMeuPreferat, ca "ieczasta" o diferenta.
Asa, deci... As vrea sa ii multumesc FostuluiMeuSef pentru motivatia puternica pe care mi-a oferit-o ca sa imi dezvolt cariera si sa incerc sa fac asta intr-un mediu international. Fara atitudinea lui binevoitoare, probabil as mai fi stat vreo cativa ani in Romania, as fi facut ceva copii pe acolo si nu as mai fi plecat. Multe multumiri!
Si mai vreau sa ii multumesc pentru ca in loc sa se gandeasca la probleme extrem de importante pentru el (cum ar fi pensionarea domniei sale), el isi canalizeaza energiile inspre a se gandi cat de greu o duc eu aici. Simt asta, aproape il aud cum isi exprima ingrijorarile...
Ca sa ii iau o piatra de pe inima, as vrea sa ii transmit pe aceasta cale ca o duc destul de bine si, drept dovada, o sa imi pun si cartea de vizita mai jos. Stau intr-unul din cele mai bune cartiere din Bruxelles, in mijlocul Europei, sunt headhunter la o companie renumita pe plan international etc. Inca (subliniez, inca) nu stau pe o mina de aur, dar ma descurc cu banii. Cu limbile straine nu e o problema pentru ca vorbesc engleza fluent, iar compania imi plateste cursuri de franceza (pentru perfectionare) si neerlandeza/olandeza. Deci, pana la sfarsitul anului o sa pot sa imi trec 4 limbi in CV.

(a facut furori pe feisbuc, o gramada de "like")
De viata personala nu ma apuc sa vorbesc, ca se vede clar din continutul acestui blog ca nu m-am calugarit si nici nu duc lipsa de oameni in jurul meu sau de activitati interesante.
Acum ca am indepartat sursa ingrijorarii, FostulMeuSef poate reveni la ganduri mai constructive: retragerea in plina glorie.
Si inca o nota bene: opiniile mele si continutul acestuii blog nu trebuie asociate cu Mr. G.

3 comentarii:

  1. Draga Mirona,
    Savurez fiecare povestioara pe care ne-o impartasesti. Cititndu-ti blogul, am descoperit ca avem foarte multe lucruri in comun si ma identific cu ceea ce scrii, tot din 2 in 2 randuri.:))
    Diferenta e ca eu sunt in Cipru. Felicitarile mele pentru curajul de a-ti dezvolta cariera la modul acesta!!
    Mi-am permis sa intervin aici, desi nu sunt FostulTauSef si nici vreo fosta colega de birou. Dar nu consider ca mi-am irosit 5 minute din viata. :))
    "Succesuri" multe!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Uite, faptul ca oameni pe care nu ii cunosc savureaza felul in care scriu ma face sa imi doresc si mai tare sa scriu si altceva. Inceputul a fost facut, parca vine si continuarea... :p
    P.S. Imi pare bine "de cunostinta"!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)Incantata sa cunosc oameni destepti!

    RăspundețiȘtergere