vineri, 11 martie 2011

Diverse lucruri placute

Ultimele zile nu au fost marcate numai de incidentul cu Y, ci si de evenimente placute. Cel mai placut dintre ele: 6 zile consecutive cu soare. In Bruxelles e o raritate. Dar sa revenim cu picioarele pe pamant! Nu de alta, dar si vremea si-a revenit la normal, adica e innorat si mai si ploua din cand in cand.
Sa trecem in revista celelalte lucruri placute...
Vinerea trecuta am fost la un seminar. Tema nu prea conteaza pentru ca scopul meu era sa cunosc oameni. Dar experienta in sine a fost extrem de placuta. Locul de desfasurare al evenimentului a fost una din salile Parlamentul Belgiei si am avut ocazia sa cunosc si sa stau de vorba cu niste persoane foarte interesante: o doamna senator, un ministru belgian si vreo 2 doamne directori de companii arhicunoscute pe aici. Toate cuvantarile au fost fie in franceza, fie in neerlandeza, asa ca am avut ocazia sa imi ascut si urechea. Bineinteles ca am facut si „networking” si mi-am utilizat cartile de vizita. Apropo de aceste obiecte destul de reprezentative pentru societatea contemporana, poza cu cele aflate in posesia mea a adunat o gramada de „Like” pe Feisbuc.
Sambata am dat o tura cu O pana la Ikea sa mai fac ceva cumparaturi si, de data asta, am reusit sa nu mai vars pe mine cafeaua. Cred ca imi era rusine de O. Am constatat ca e departe tare magazinul ala de casa mea, dar poate ca e mai bine asa ca, daca nu, cred ca mi-as lasa toti banii pe acolo. Duminica a fost cum a fost, bine ca a trecut si noroc ca am prieteni.
Dar ziua de luni a fost minunata! A inceput cu obtinerea cartii de identitate electronice. E asa draguta! Si pe CIP-ul ala se gasesc toate datele mele. Mai bine mi-l implantau in brat si puneau pe el si datele de pe cardul SIS (asigurarea de sanatate) si cel bancar. Dar nu cred ca mai dureaza mult pana ajungem si la asta... Dupa asta, am fost la banca unde mi-au aprobat un card de credit. Nu ca as avea nevoie de banii de pe el, dar imi trebuie ca sa pot face cumparaturi pe Internet (cel de debit nu e acceptat la plata). Ziua a culminat cu sustinerea testelor EPSO, prima experienta de acest gen pentru mine. Daca aveti de gand sa faceti asta si aveti trac, sincer nu e cazul!!! Prima parte e un test de inteligenta clasic, iar a doua parte testeaza aptitudinile pentru categoria de posturi scoase la concurs. Asa ca, ori le ai, ori nu le ai... Rezultatele in aprilie.   
Marti am realizat ca e destul de amuzant sa stii o limba pe care colegii tai de birou nu o cunosc. Am avut si eu o conversatie telefonica tipic feminina cu o cosmeticiana romanca si BV nu a inteles o iota! Mai bine pentru el... Dar, din nefericire pentru el, in curand limba lui nu va mai fi chiar asa de neintels pentru mine. Sper eu! Pentru ca am decis sa iau cursuri si de franceza si de neerlandeza. Asa ca acum sunt in cautari intensive de locatii si preturi.
Cam atat despre lucrurile placute din ultimele zile...

3 comentarii:

  1. ...mda!Ehe...uite si niste vesti mai bune !Astea o sa le treci in jurnal la categoria Amintiri frumoase din Belgia.
    PS.
    Te-am cautat pe facebook,dar nu te-am gasit??
    http://florentindraganescu.blogspot.com/
    http://fdraganescu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin, Blogurile tale le stiu. ;)
    Pe Facebook, cauta Mirona Mitache. Si eu te-am cautat si nu te-am gasit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    Sunt esteticiana in bruxelles.Daca iti pot fi de ajutor in servicii de estetica,sfaturi indrumari imi poti scrie la adresa de email andreeaberea@yahoo.com.Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere